Jeetje, nu ook een melding dat die andere noodnummers het niet meer doen. Komen de zombies eraan?
Like voor de herkenning. Ik werd niet goed vanochtend. Ik heb ook een hekel aan blote armen, maar alle jurkjes die ik heb met blote armen vind ik weer aan de korte kant⦠struggle is real kan niet wachten tot we allemaal weer in onze dikke truien kunnen rondlopen
Ik krijg die meldingen allemaal niet. Komt zeker omdat ik kpn heb en precies daar een storing is?
Hier had ik het net met een vriendinnetje over en dat was ons idee ook. Hoor echt de hele tijd dat geluid overal maar ik krijg zelf niks
Haha ja. Hoor het steeds bij de buren afgaan.
Ik heb Ben maar ik krijg ook niks
Zitten ook zeker leuke tussen! Maar op werk heb ik het niet getroffen haha
Ik hoop niet dat het vannacht om 1 uur alles weer doet en dat ik dan al die nl alerts door krijg.
Geen NL alert gehad hier maar wel pushberichten van nieuwssites. Zat er van de week nog aan te denken die helemaal uit te schakelen omdat ik de laatste weken echt gek werd van de hoeveelheid pushmeldingen van nieuwsberichten waarbij het nergens op sloeg zoān melding eruit te gooien. Verliest dan ook zān āwaardeā. Maar laat het nu dus toch maar ingeschakeld staan voor gevallen als vandaag.
Ik krijg toch wel een oncomfortabel gevoel hiervan, wat nergens op slaat want ik heb nog nooit 112 hoeven bellen. Misschien omdat het zulk extreem weer is?
Ze hebben nu ook alle agenten de straat opgestuurd zodat je die kan aanklampen als er iets is, ik hoop maar dat ze een flesje water meekrijgen!
Ik ging bijna knock-out in de metro. Het was zo vies heet en allemaal zwetende mensen om me heen. En het is 32 graden in huis en mijn airco heeft moeite met het afkoelen van de ruimte. Hij staat nu op 29, dus er is wel wat progressie denk ik
Inderdaad! Heel goed dat je probeert het van je af te zetten, dat is niet makkelijk, maar je kunt het! Die kerel is gewoon een onbeschofte hork, helaas zijn er daar nogal veel vanā¦
@anon50122296 Wat een goed nieuws! Fijn
Voor het eerst ooit zelf gebarbecued. Heerlijk !
Ik heb al 3 NL alerts gehad lol, steeds verschillende teksten, blijkbaar iedereen in omgeving Amsterdam. Vind het echt belachelijk dat 112 überhaupt verbonden zit aan KPN, van een nationaal alarmnummer moet je toch kunnen verwachten dat die het altijd doet, no matter what?
Ik heb nog steeds geen NL alert gehad volgens mij.
Er komen twee kamers vrij in mijn (grote, ongeveer 15p) studentenhuis. Nu is er enkele maanden geleden een huisgenoot verhuisd (want haalde studie niet) maar wil eigenlijk graag weer terugkomen. Was (naar mijn gekleurde mening dan) actief, betrokken en veroorzaakte geen gezeik. Idee was dus om hem direct weer een kamer te geven, dus er blijft nog ƩƩn over voor een volledig nieuwe huisgenoot. Mogen ivm regelingen enkel mensen daarvoor aanbrengen die eerstejaars student zijn Ʃn op verder dan 1,5 uur afstand wonen. Dus mensen die op de instemming/hospiteeravond komen, komen van ver. Die instemmingsavonden worden waarschijnlijk op verschillende data gehouden.
Nu willen enkele huisgenoten per se dat die oud-huisgenoot ook komt hospiteren voor een kamer. Ik vind dat echt achterlijk, niet loyaal en eigenlijk ook wel gemeen. Zowel tegenover hem als tegenover de mensen die je uitnodigt en waarschijnlijk toch geen kamer krijgen.
Is het raar dat ik dit echt verwerpelijk van mijn huisgenoten vind (en ze daarop ook aan probeer te spreken) of ben ik hier de onredelijke (wat sommige huisgenoten beweren)?
- Jij moet ff normaal doen
- Je huisgenoten moeten ff normaal doen
- Anders
0 stemmers
Beetje AITA zoals op reddit haha
Je zou toch verwachten dat 112 standaard ondersteund werd door meerdere providers zodat er een back up is in het geval van storing. En als die allemaal uitvallen verwacht je toch dat er direct een back up noodnummer is wat vooraf al bedacht is en niet zomaar ter plekke bedacht moet worden. Ook zodat het een iets beter te onthouden nummer is. Best amateuristisch vind ik het en gevaarlijk.
En dit geldt ook voor NL Alert trouwens, want ik kan me best voorstellen als er een grote ramp/oorlog o.i.d is dat de telefonie ook deels uitvalt.
Ja precies. Ben benieuwd wat ze er vanavond op het nieuws en morgen in de krant over zeggen.
Huh opeens vanaf vanmiddag echt extreme keelpijn en alleen rechts. Ik kan echt amper slikken en de amandel ziet er ook knalrood uit. Wat kan ik het beste doen??? Heb in ieder geval even een trachitol gepakt voor de verlichting maar volgens mij werkt dat niet helend.
Ik heb op anders gestemd, omdat ik vind dat het afhangt van het volgende: Krijgt die āāoudeāā huisgenoot sowieso de kamer, ongeacht wat er uit de hospiteeravond komt? Zo ja, vind ik het niet fair om anderen te laten komen. Mocht het nog niet 100 % zeker zijn, vind ik het denk ik eerlijker om hem ook te laten hospiteren, zodat iedereen een (voor zover mogelijk dan) gelijke kans krijgt. Zeker in verband met de regelingen die je noemt.
Ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met hospiteren enz., dus ik weet niet of je echt iets aan mijn mening hebt. Ik begrijp ook dat het fijn is als die huisgenoot terugkomt, zeker omdat jullie weten dat hij een fijn persoon is om mee samen te leven.