Wat je even kwijt wil #23

Haha ik weet wel dat ze er bij de brandweer heel erg hun best voor doen om het niet meer te profileren als ‘mannenclub’ dus dat ze in de communicatie geen ‘brandweermannen’ maar ‘brandweerlieden’ zeggen bijv.

Maar ik vind bemenst ook gek klinken, dat hoor je toch nooit? Vind het wel mooi dat ze op geslacht letten met dat soort woorden, maar beetje heftig om dan zo te reageren als die vrouw haha

1 like

Maar op een hospiteeravond krijg je toch geen betere indruk van iemand als je er weken mee hebt samengewoond? Ik snap de logica niet van nog een keer hospiteren, enkel als ze hem niet willen. @instantramen

2 likes

Ja kan volgens mij wel door die haartjes. Maar de bultjes zijn volgens mij kleiner dan muggenbulten.

Ik moest 3x lezen, dacht dat er ‘bemest’ stond

5 likes

Misschien vinden je huidige huisgenoten die ex mede bewoner niet net zo leuk als jij ofzo? Want anders vind ik t een beetje onlogisch. Helemaal als ik die horror verhalen over huisgenoten wel eens lees

1 like

Oh oké, ik ging er meer van uit dat op zo’n avond iedereen tegelijk kwam om kennis te maken, en dat je vervolgens op basis daarvan een keuze maakt wie er het beste in de groep past. Net zoals je soms hoort dat mensen waarvan je alles al weet (omdat ze er al werkten o.i.d.) alsnog moeten solliciteren, zodat anderen een gelijke kans hebben. Maar zoals ik al zei heb ik er geen verstand van, als het alleen kennis maken is, is dat wellicht een beetje onnodig.

1 like

Misschien helpt gorgelen met water met zout? Dat kan je keel ontsmetten.

Kunnen ook steekvliegen zijn. Die prikken ook. En geven vaak een sterke reactie in je huid.

1 like

Ik heb dit nu ook met eentje. Ook echt een grote rode vlek gewoon.

1 like

Wat bedoel je met sterke reavtie in huis?

1 like

Een vriendin zsgt dat ik niet mag zeuren over de warmte
Maar ik zeur altijd over de zomer ik vind de zomer verschrikkelijk
In de winter zeurt zij ook altijd
Dan staan we toch 1-1 :hot_face: :+1:t3: ??

17 likes

Eens!
En zo niet. Je mag altijd zeuren over het weer, daar woon je voor in nederland :sweat_smile::joy:

5 likes

Dat moest dus huid zijn. Typefoutje

1 like

Ik probeer al zeker 3 weken een datum te prikken om met 2 vriendinnen af te spreken en elke keer komt er maar geen datum, heb er nu geen zin meer in hoor.

2 likes

Wat ik ook niet begrijp: hoezo kunnen zij 112 niet doorschakelen naar dat alternatieve nummer???
Doorschakelen is toch gewoon een standaard functionaliteit van telefonie.
Zal er wel veel te simpel over nadenken, maar ik mag hopen dat ze er nu wel wat voor vinden.

1 like

Ik kan dit gewoon niet geloven haha WAT

1 like

Ik zag het ook ja… facking dom. Daarom heb ik dus ook al 4 alerts gehad. Ik kijk er nu zelfs speciaal het nieuws voor (kijk ik nooit) en het is nu meteen het eerste onderwerp.

2 likes

Ik krijg dus echt 2 minuten geleden pas die NL alert binnen…

Ja de een heeft het druk met werken en de ander heeft een baby van een maand oud dusja de baby gaat voor. Heel logisch hoor, maar roep dan geen 100 keer “oh we moeten echt een datum prikken!”

1 like

Ik baal echt dat ik morgen naar kantoor moet vanwege 1 afspraak.