Ik wil echt graag de ramen opengooien maar dat is zeker niet slim he, aangezien het nog steeds 30 graden is… zo benauwd binnen, buiten waait het iig een beetje
ik ben echt bang voor die processierups man
wat een akelig beeeest
ik heb het net maar gedaan. ik kon niet meer haha! valt tot nu toe nog wel mee
Waar zitten die beesten eigenlijk / waar komen ze het meeste voor? Had nog nooit van ze gehoord voordat het opeens in het nieuws was
in bomen maar ik heb me er net ff in verdiept en het zijn dus hun haartjes die zo akelig zijn hallo wat een vies idee dat een insect jou iets ‘aan kan doen’ dmv zijn rondvliegende haartjes iehwww
Heb nog steeds niet gegeten en heb best wel honger nou. Hmm ja, ik denk ik pasta of Hollands eten want dat heb ik al sinds jaar en dag niet gegeten. Ik zag bij iemand witlof in de kast liggen.
Ik ook!!! Hier in de buurt zijn mensen zelfs hun huis ervoor uit gegaan. Mijn vriend wilde laatst naar het park, heb de hele tijd om me heen gekeken en bij alles wat ik voelde dacht ik dat het een rups was.
Niks werkt echt helend. Goed drinken (sowieso handig idee met de hitte) en paracetamol indien nodig!
ja maar het erge is dat je die rupsen niet eens hoeft aan te raken
als die rondvliegende haartjes op jou terecht komen ben je al de sjaak
Ja denk ik ook inderdaad, dat het blijkbaar niet zo werkt. Maar waarom ze dan afhankelijk zijn van één netwerk vind ik ook best raar.
Shit net gedaan haha
Ka ik zit ook helemaal onder, op voornamelijk mijn onderarmen. Ik weet niet of ik dit in Duitsland, Overijssel, Utrecht of Noord Holland heb opgelopen. Kut is het wel, het jeukt en brandt ook veel erger dan een muggenbult en het duurt zoooo lang voordat het geneest
Ik hoop maar dat de organisatie van 112 hiervan leert en nu wel een backup netwerk gaat optuigen zodat dit nooit meer hoeft voor te komen.
Helaas moet het meestal eerst goed mis gaan voordat de nood daarvan ingezien wordt… of voordat er natuurlijk budget voor vrijgemaakt kan worden want dat zal wel de hoofdreden zijn vrees ik.
Ik zag dit laatst staan op de site van NS (bemensde fietsenstalling) en toen twijfelde ik ook aan mezelf. Ik ben zo gewend aan bemand en had bemensd nog niet eerder gehoord/gelezen.
@MissMarple en ik gaan live Cluedo spelen in Amsterdam, hoe tof! Je hangt zeg maar een flink aantal uur de detectives uit om een moordmysterie op te lossen. Ik kijk er nu al naar uit, maar het is pas in september helaas.
Ja 14 juli toch
Ik zit al een kwartier in mijn auto die lekker koel is. Was mijn huis ook maar zo
Ja jij hebt op de poll gestemd dat je kunt.
Lieg je tegen je vriendinnen
Beter dan wachten tot CrimeCon 2020