Hahaha ik vind niet dat je ‘normaal’ moet doen want ik snap je standpunt super goed maar ik zou hem zelf wel uitnodigen omdat ik het ook eerlijk vind om andere mensen een kans te geven voor de kamer
In 2012 was het blijkbaar hetzelfde gebeurd… en toch kon het nu weer opnieuw
Ik zeg dat je huisgenoten normaal moeten doen omdat ik het niet eerlijk vind tegenover de anderen die komen hospiteren… die komen van ver en zijn zenuwachtig (althans, dat was ik zelf ) en als ze dan vooraf al weinig kans maken vind ik dat niet zo lief.
Wow ik had geen idee dat die Maarten alweer aan het zwemmen was! En nu dus klaar is ? Ben echt van de wereld geweest een paar dagen haha
Ja dat heb ik nog nooit gesnapt. Ik heb zelfs wel eens muggenbeten op m’n rug terwijl ik altijd een T shirt draag. Ik weet niet hoe sommige muggen of steekvliegen het voor elkaar krijgen om te prikken op onbereikbare plekken.
Haha! Nieuwe manier om leeftijd in te schatten!
Kun je die alert ergens terugvinden dat 112 het niet doet? Ik dacht dat het bericht bij berichten zou staan, maar dat is niet zo en kan het nergens vinden op mijn telefoon. Wat als ik nu dat nummer nodig heb?
O echt! Dan heb ik niks gezegd…
Bizar man
Bij mijn iPhone is het terug naar home en dan van boven naar beneden swipen, daar zie je de voorvertoning maar nog net wel het nummer!
Als iemand aangesproken wordt op iets seksistisch of racistisch dan zeg ik vaak iets van: ‘ik hoop oprecht dat je eens nadenkt en er van leert/tot de conclusie komt dat het inderdaad niet kan wat je zegt en er beter van wordt’ en ik zie hoe aanmatigend dat klinkt, maar ik meen dat oprecht.
Als iemand wordt aangesproken op zijn/haar gedrag hoop ik nooit dat iemand zich kut voelt maar gewoon dat iemand bij zichzelf nadenkt.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat aardig moet zeggen zonder de indruk te wekken dat ik niet zeker ben van mijn standpunt.
Nou ik heb me toch een potje last van die prosessierups, dus nou hebben m’n date en m’n vader er sporters tape opgeplakt (op m’n armen) en dat moet je er dan heel langzaam aftrekken zodat die haartjes van dat KUTBEEST misschien loslaat. Ik hoop dat het helpt.
Ik schrik me echt helemaal de pleuris steeds van die nl alert meldingen jemig
Maar fijn dat 112 het weer doet
Oke we hadden een rare situatie dat we niet snapte hoe het buffet werkte enzo en die mensen die daar werkte waren vet sloom. Dus ze hebben ons bandje niet gescanned en we hebben gratis gegeten ja eigen schuld hoor. Had je maar ijkoffie moeten hebben.
Heb je toevallig geen sportschoolabbo?
Heb al de hele dag niet per se trek in normaal eten door de warmte, maar wel in allerlei vreetwerk.
ja dit! Ik zit normaal best snel vol maar ik heb echt lopen snaaien vandaag, niet normaal. En ook helemaal geen gezonde dingen als groente of fruit op…
Ik ook! Zo raar. Heb al vaker gehad dat ik niks ontving en anderen wel terwijl alles aan staat?
Ik weet niet of het helemaal is wat je bedoelt, ik heb geen rechten gestudeerd maar criminologie, maar ik moet nu denken aan dat je via het civiel recht ook een schadevergoeding kunt krijgen. Dat kan volgens mij als er een strafzaak loopt tegen de dader en het op de één of andere manier niet goed lukt om (voldoende) schadevergoeding te krijgen.
Ik ging dus fitnessen net, lekker muziekje aan het luisteren en ik was bijna van de hardloopband afgepleurd doordat ik me dood schrok van het NL alert hahahaha. Iedereen naast me keek ook echt van WTF
Ik heb net gegoogeld of je ook een kruik met koud water kan vullen en dat kan