Wat je even kwijt wil #23

Wow hoe slim

1 like

wat hahah.

3 likes

Ze zouden die persoon voor straf een week moeten opsluiten in een ruimte waarin 24/7 Treble muziek wordt gedraaid met de trommels en geitenstemmen extra hard in de mix . :thinking:

13 likes

@anon46421473 Wat zingen ze hier nou, dat weet jij dan vast wel

14 likes

En dat stukje “afrikaanse muziek” van the opposites na dom lomp en famous.

1 like

Dan spreek je zeker ook Afrikaans? En ken je die zwarte van hiernaast ook???!!!

33 likes

Hahahaha wauw

1 like

Wow ik was hier echt totaal het bestaan van vergeten, maar wtf?!?!?!

3 likes

Die oma van de broer van mijn moeder en daar de schoonzoon van is een keer naar Afrika geweest. Leuk land by the way.

20 likes

Ik dacht dat ze met ‘jullie’ docenten bedoelde. Dat maakte het al een raar verhaal maar dat ze het op je huidskleur betrok is helemaal krankzinnig

2 likes

Ik lig met een koelelement, gewikkeld in een theedoek, in bed. Wordt wel beetje vochtig straks want dat ijs gaat natuurlijk smelten, maar worth it

1 like

We kunnen het concept altijd nog verkopen als escaperoom en dan de sleutels gewoon weggooien. :upside_down_face:

6 likes

Joe ik lig in een lange broek onder een dekbek. Kusjes uit een kelderwoning, heb nog een plekje vrij voor de liefhebber.

3 likes

Bij instellingen? Of waar in je telefoon zit je? Ik kan het niet vinden. Vind het wel goed om te weten voor een eventueel volgende keer.

Uur gedanst. Met airco. Mentaal al wat beter, lichamelijk minder benauwd.

Dat mn benen kapot pijn doen en ik zelf na het douchen me kapotzweet nemen we op de koop toe.

Oke

Mn bril glijdt van mn hoofd af, wat een ellende. Gelukkig heb ik overdag lenzen hahahaah

1 like

Kreeften zijn gewoon woest aantrekkelijk :woman_shrugging:t3::lobster:

5 likes

Bij mij is het Engels en emergency vindt hij niet en alert ook niet. Irritant dit hahah wil het gewoon weten.

Omg ik krijg hier helemaal plaatsvervangende schaamte van, niet te doen.

1 like

Ik lees ineens overal over processierupsen. Ik heb een nieuwe hype gemist ofzo. Waar komt dit ineens vandaan?

2 likes

Uit de eikenboom

15 likes