Wat je even kwijt wil #23

@Lentex @Mhysa hahaha klotewijven <3

3 likes

:clap::facepunch:

1 like

Er zijn er meer dan andere jaren en word gesproken over een plaag.

OPROEPDe eikenprocessierups is een ware plaag aan het worden.

https://www.bd.nl/brabant/meer-dan-3000-meldingen-over-de-eikenprocessierups-waar-heb-jij-hem-gespot~a647c820/

1 like

Love you to :heart:

1 like

Wij hadden die op de basisschool al dus dan ben ik OG.
Was serieus best vet, ze gingen die verdelgen met een soort fireblaster.
(Ok ook wel zielig.)

5 likes

Geniet ervan! Met dit weer zweet je alles er zo weer uit.
Toch? * gaat ijs eten of chocolade *

2 likes

Pffff raam open helpt niks want t is alsnog 27 graden buiten nu

Om het 112-drama groter te maken. Ze hebben bij de NL alert per ongeluk de tiplijn van de Telegraaf als Whatsapp nummer erin gezet. En later wel een correctie alert, maar toch…

1 like

Ik vind klikbeet echt goed. Maar het lijkt ondergewaardeerd? Het is maar net dat ik dit op YouTube tussen aanbevolen ofzo zag. Maar ze maken echt goede satire.

2 likes

De voeging als benadeelde partij (slachtoffer)!

2 likes

Mijn scriptievoorstel onderzoeken hoe vrouwen die last hebben van bevalangst op een laagdrempelige manier geholpen kunnen worden binnen het ziekenhuis waar ik ook stage liep is goedgekeurd :partying_face:

60 likes

Leuk onderwerp!!

1 like

@voortaan @Luzarl thanks! Mijn stage draait hier ook om dus zit al tot over mn oren in baarmoeders en de gevoelens erover (lol), dus dat is top

4 likes

Ik vind jouw reactie een stuk genuanceerder en constructiever dan die van mij. Op het heetst van de strijd zeg ik vaak iets als: ik hoop dat je pijnlijk sterft. Het gaat me beide echt aan het hart en zou willen dat ik nog zo kalm ‘aanmatigend’ zou kunnen reageren als jij. Vind het een top reactie van je.

5 likes

Ah wat shit! Misschien door de warmte in combinatie met nuchter blijven (en spanning?). Voel je je wel beter nu?

Bij mij staat het gewoon bij berichten (smsjes?) Ik heb een Samsung

Probeer even incognito modus. Misschien doet hij het dan wel.

1 like

Incognitoscherm? Of even je cookies wissen?

1 like

Ctrl shift N op google chrome.

1 like

Alleen uit eten is echt zo chill! Boekje erbij, beetje mensen kijken, beetje mijmeren, heerlijk.

5 likes