Oké dit wordt echt een terrornacht op mijn zolderkamer, zelfs met mega ventilator
@Nox Heb jij ook niks gehad? Ik heb geen een NL Alert gehad, en mijn telefoon staat wel gewoon goed ingesteld… Snap er niks van
Ik Ben ineens kotsmisselijk, maar een rennie genomen en hopen dat ik kan slapen
Ik wil de hoop niet verpesten maar:
Muggen komen op mensen af, niet op licht
Nee, zegt Rainer Bretthauer. Hij is gepromoveerd bioloog en staat bekend als muggenexpert.
“Steekmuggen worden niet aangetrokken door licht”, aldus Bretthauer. “Integendeel. Ze mijden het licht liever.”
@Rozevarken je was me voor haha!
Dit had ik helaas ook, ja.
Ik heb net zo’n naar verhaal gelezen over een hond die achtergelaten was in een auto en ik ben er echt helemaal naar van. Gatverdamme
Is er geen cao waar je in kunt kijken? Een werkgever is iig niet verplicht om reiskosten te vergoeden helaas, maar vaak doen bedrijven dat wel deels… en gefeliciteerd met je nieuwe baan
Ja ik vond het ook kut omdat het voor mij rond de 10% was. Ik hd wel uiteindelijk een abonnement genomen waardoor ik voor reizen buitenom werk ook op dat abo kon reizen
Mss al te laat, maar ik zou ff de stofzuiger pakken! Dan ben je er zo vanaf, gaat 20x sneller dan vliegenmepper oid (spreek uit ervaring haha)
I feel ya. Zelfde hier. Lig nu daarom op het balkon, heb van 2 ligbedden een bed gemaakt. Ligt nog best goed. Vriend heeft er geen last van.
Natte/bevroren theedoeken over de ventilator leggen helpt ook goed btw.
Ik heb zo’n perfecte dag gehad, echt super leuk.
Enige nadeel was dat ik Lag met vrienden aan een meertje, wij zagen een perfecte plek, overal was vol behalve daar dus wij vonden onszelf al helemaal slim. Lekker onder een boom gaan liggen. Bleek dat er overal processierupsen in de boom te zitten en er hing ook een enorm lint omheen maar dat hadden we niet gezien.
Dus dat was lekker dom, maar ik heb nergens last van en de rest was
Wakker worden met koorts en het gevoel dat het 50 graden in m’n kamer is Topnacht
4 muggen gedood.
Koffiekopje vs mug 4-0
Heeft me een half uur geduurd maar nu kan ik wel vredig slapen
Pff l vlieg morgen terug naar huis maar pas in de avond en we moeten vroeg uitchecken. Het wordt dus best een lange dag en we slapen nu nog niet omdat er naast het hotel een feest met keiharde muziek bezig is. Nu is mijn vriend op hoge poten naar de receptie maar ik hoop wel dat hij zich een beetje inhoudt want hij was best gefrustreerd (van moeheid ook).
Tropenrooster: 05:30-13:00 en daarna naar ‘t strand
Ik word helemaal gek van de jeuk, ik word zo vaak gestoken. Nu wakker geworden met 8 nieuwe bulten in 1 knieholte, 5 op 1 bil en 4 op m’n ene hand, alle willekeurige geplaatste nog niet meegeteld. Kan niet eens normaal zitten omdat alles continu jeukt
En het is de eerste dag na m’n vakantie en m’n trein rijdt alweer niet, welkom terug
Ja dat is ook 1 van mijn favorieten, die waar Stefan Steve Jobs nadoet met dat houten nutteloze kuthuisje van de Action vind ik ook prachtig😅, of de fitgirl smoothie.
Ik heb gisteravond koude glazen flesjes met drinken uit de koelkast gehaald omdat het/ik echt niet kon afkoelen.
Ik ga vanmiddag een huis bezichtigen en ik ben veel te excited. Maar eigenlijk komt dit 3 maanden te vroeg en moet ik eerst nog even heel hard sparen, dus hopelijk valt t allemaal tegen straks.
Ik zit even in de schaduw in de tuin in een hempie en ik heb gewoon kippenvel! Heerlijk.