Wat je even kwijt wil #23

Ik heb vannacht geslapen met de ventilator aan. Nu heb ik mega droge ogen maar wel heerlijk geslagen.

Ik werd helemaal gek van die vogel die steeds bij me naar binnen zjt te krijsen. Kijk ik net goed zit er een baby vogeltje in mn kamer. Maar als ik hem probeer te pakken vliegt hij steeds weg. Heb mn raam maar wat verder open gezet

Ik heb zoooo veel muggenbulten. Word er echt gek van. Zelfs mijn vriend zit helemaal onder en die heeft er normaal bijna nooit last van.

Bij het Kruidvat Kun je van die stekkers kopen met vloeistof onderin. Werkt als een tiet!

1 like

Sinds ik wakker ben heb ik al zo verschrikkelijk veel jeuk door al die muggenbulten over heel mn lichaam. Probeer niet te krabbelen, maar het blijft echt lang jeuken en nu begint het me echt heel erg te irriteren.

Ik kijk zo uit naar het einde van de dag vandaag. Nog één keertje naar college en als alles dan goed gaat kom ik pas weer op de uni in november, om m’n diploma op te halen.

28 likes

Ik had het vannacht zo warm dat ik een hoeslaken nat heb gemaakt en daar onder ben gaan liggen. Beste idee ooit

5 likes

Wat lief dat je het vraagt! Het is nog steeds hetzelfde vrees ik, maar ik heb nu een rustig weekje dus ik kan een beetje vooruit werken voor als het weer druk wordt. En ik heb over vier weken vakantie dus dat is fijn. Heb er dit weekend een paar sollicitaties uitgestuurd en hoop dat vanavond ook weer te doen. Maar overall blijft het een beetje hetzelfde en ik denk nog steeds dat ik niet veel van die pieken meer ga trekken, dus ik hoop dat ik gauw iets anders vind.

Zijn er op dit moment ergens Birkenstocks in de aanbieding?:grin:

Wat is dat toch met storingen? Gister 112. En nu weer een pushbericht dat de kassa’s het niet meer doen bij de AH (alle fillialen)

1 like

Bij Ziengs waren ze vorige week in de aanbieding

@fifo zo slim

Ben moe, slecht geslapen (zoals de meeste). Maar hou mijn ogen bijna niet open, zo erg heb ik het normaal nooit.

1 like

Ventilator besteld :+1:t3:

2 likes

Ik voel me echt alsof mn hoofd vol met watten zit :frowning:

2 likes

Zat comfortabel in de trein met AC en een flinke beker cold brew, begint er een Ingrid te kleppen. Echt met precies dezelfde stem als dat irritante mens van de Luizenmoeder. En ik heb geen oordopjes mee omg.

3 likes

Ik wil een ijskoffie maar heb nog geen salaris gehad dus heb 4,78 op m’n rekening. Bitch better have my money NOW

4 likes

Hahahaha

Oh het is al verkocht, ook een prima oplossing :sweat_smile:

NEE HET WAS EEN GRAPJE!! @Chesirecat omg

4 likes

Via de woonvereniging komt er een monteur voor onderhoud, voor het eerst in 6 jaar voor iets. Wacht nu al 10 minuten en ik kan dit echt niet handelen. Denk dat ik pas weer chill kan zijn als de monteur weer weg is. Ik ga nu ook allemaal dingen denken dat het misschien oplichters zijn, dat ze me komen overvallen of iets. Waarom ben ik zo :joy: