Kom wel daar post bezorgen dan
Zo ja ik werk in Eindhoven en woon in Rotterdam en dat verschil is echt groot, het is daar ZO warm, kreeg echt zo’n oven"walm" in m’n gezicht toen ik naar buiten stapte vanmiddag in Eindhoven
Hahaha ik hou van de speld <3
Mn moeder zit dit met ern stalen gezicht te lezen. Denk dat ik geadopteerd ben…
Ik wil zo graag in mijn eigen bed liggen met mijn knuffel, na een lange douche en dan love island terug kijken.
De vakantie was heerlijk maar nu op het vliegveld lijkt het zo lang te duren
Ik ben in de sportschool en ik ben oprecht trots op mezelf dat ik ondanks de hitte toch ben gegaan.
Naar welke ga je en naar welke wilt ze?
Mijn collega en ik beduvelen elkaar heel geregeld tijdens het werk. We werken allebei in een andere ruimte (onze bureaus staat niet op dezelfde plek) en we zijn er ook heel vaak niet, dus genoeg mogelijkheden om grappen uit te halen. Het is echt hele simpele humor, maar we hebben er de grootste lol mee, haha. Alleen raakt mijn inspiratie een beetje op . Iemand nog ideeën?
De dingen die we doen, zijn in dit genre (beetje categorie 1-april-grappen): pc-muis uittrekken, stickertje onder de muis plakken, scherm afleggen, kleuren op het scherm inverteren, toetsenbord-instellingen veranderen (naar Dvorak bv.), muisknoppen wisselen, stoelen verstoppen, rugleuning van de bureaustoel draaien, etc. Haha, echt heel flauw, maar we vinden het hilarisch .
(We hebben allebei wel geregeld momenten op het werk waar we heel snel moeten kunnen op inspelen en het alle hens aan dek is, dus ik wil sowieso niets doen dat het werk écht hindert.)
Klinkt alsof ze ineens dat geld nodig heeft en helemaal niet van plan is om naar een kleiner festival te gaan.
Pffff, zo irritant.
Screensaver of achtergrond vervangen door een of ander dubieus plaatje
Volume heel hard en daarbij evt een scherm open waarop een video gaat afspelen?
Jaaaa met een onderkin selfie van jezelf ofzo
Scherm op de kop?
Wat bij ons altijd goed werkte was die hendel waarmee de stoel omlaag gaat met een postelastiek vastzetten zegmaar, zodat je meteen naar beneden zakte als je op de stoel ging zitten. Echt heel flauw maar we hebben er zo om gelachen.
Pff ik ben zo blij. Een voldoende voor een groepsopdracht en een 5,5 voor tentamen dus allebei gehaald . ( toch baal ik een beetje van het lage cijfer)
Nu lekker vakantie vieren.
Ja, dat hebben we ook al gedaan, haha!
@Lort en @littlenumbers Goeie, dank je! Die ga ik nog doen, haha.
Je kan ook doen alsof ie jarig is en overal foto met tekst ophangen hehehe
Ik ben begonnen met Good Girls en Rio is zoooo knap