Haha .
Ik heb al zoveel voorpret met dingen verzinnen, haha.
Haha .
Ik heb al zoveel voorpret met dingen verzinnen, haha.
Wie wordt er snotverkouden met dit weer? Ik . Echt hoe dan? Heavy keelpijn, geen adem krijgen, verstopte neus, niezen.
Met dit weer wil ik de hele dag aardbeien eten
Aircos en ventilators.
Huh helemaal geen leuk grapje toch en als het serieus is best wel een lullig idee eigenlijk
Ik heb een set koffiesiroopjes besteld en ontvangen. Zal ik nog een cafeĆÆnevrije ijskoffie maken? Zo ja, met welke siroop?
weisse schokolade
Vandaag pas voor het eerst de ventilator aan en ik ben nergens geweest waar airco is dus dat kan het niet zijn.
Met sommige van mijn vrienden weet ik al jaren beter, dat ik geen voorpret kan hebben omdat het zo vaak op een teleurstelling uitloopt (aka afzeggers)
Hoop dat het gewoon een slechte grap is en ze zo zeggen ānatuuuurlijk niet!ā
Ik zat vandaag op een terras met een van mijn beste vriendinnen om mijn verjaardag te vieren waarbij we het hadden over echt van alles en nogwat, toen er opeens een random andere cafe-gast naar ons tafeltje loopt, mij aankijkt en zegt āje moet niet zoveel over jezelf pratenā. Wij keken hem echt verbouwereerd aan en toen zei hij iets van āja ik heb niet alles verstaan natuurlijk, maar je zou eens wat meer empathisch moeten doen dat lost een hoop opā en toen liep hij weg. Ik ben eigenlijk nog steeds boos en verdrietig, ondanks dat ik deze actie ook erg onempathisch vind en mijn vriendin meteen zei dat ze dat echt onzin vond (we hadden het niet eens over onszelf). Ik twijfel nu echt over alles (inclusief dit bericht), zo naar
Ik ben net met onze bedrijfsbus langs een andere auto gereden waardoor die nu beschadigd is⦠Ik moest een hele krappe bocht maken en ging er dus net langs. Geen deuk en ook geen kras, maar de bestickering heeft afgegeven? Ik heb het bekeken en ben daarna doorgereden (was een beetje in paniek) maar nu voel ik me super kut eroverā¦
Wat een onbeschofte man, hoe haalt die het in zijn hoofd om zoiets te zeggen??
Probeer het te vergeten, al is dat makkelijk gezegd.
Op welke website heb je dit gekocht?
Ik heb geen ontbijt in huis voor morgen
Iemand ervaring met Smoo.vall of V.evina tegen schurende bovenbenen? Ik twijfel welke ik zal kopen.
Ik ben jarig vandaag en ik heb echt zoān fijne dag gehad. Heb hele mooie cadeaus gekregen en ik heb zoveel lieve mensen om mij heen gehad vandaag. Ik ben een gelukkig mens
Gefeliciteerd
Na 7 jaar single te zijn geweest, heeft mijn date dit weekend gevraagd of ik zijn vriendinnetje wil zijn heel romantisch, bij zonsondergang aan het water. Ik ben zooo blij! Toen āie het gevraagd had zei hij; pfoehhh dat is eruit, dat heb ik in mān hoofd wel 30 x geoefend hahah ahh mn hart
Ik zag een keer ergens dat ze een printscreen hadden gemaakt van het bureaublad en dat ingesteld als achtergrond en dan alle echte pictogrammen verbergen. Dan probeer je dus te klikken op iets, maar gebeurt er niks want het is een afbeelding haha
@TheOne ja beide geprobeerd, werkt wel goed maar niet heel lang. Smooval is best snel ingetrokken dus niet vettig zoals vevina. Maar als je een beetje zweet dan gaat het er al snel af
Nou zeg wat een lul! Zit er alsjeblieft niet over in, die man heeft geen flauw benul over wie jij bent en hoe je in elkaar steekt. Zegt alleen maar iets over hem dat hij zich genoodzaakt voelt om dit soort rare adviezen aan vreemden te geven. Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad verder!