Wat je even kwijt wil #23

Pff had de hele dag geen eetlust door de warmte en nu de zon onder is ben ik kasten aan het leegtrekken. Maar heb dus niks op voorraad want toen ik in de supermarkt was had ik nergens trek in…

Twijfel nu om naar de snackbar te gaan tegenover m’n huis :thinking:

Vandaag lekker gezond een maaltijdsalade gegeten. Nu zit er een pizza in de oven om te delen met m’n vriend. En we geven het warme weer de schuld want gebrek aan zout (geen idee maar klinkt beter dan we zijn vreetzakken)

2 likes

Gefeliciteerd!:balloon:

En @Denver jij ook gefeliciteerd, klinkt heel lief!

2 likes

En @PhilDunphy dank jullie wel!

1 like

Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende. Dat geeft me wel wat lucht geloof ik. Nu zelf nog meer de knop omzetten dat ik als eerste aan mezelf moet denken…

2 likes

Gefeliciteerd! Fijn dat je zo’n fijne dag hebt gehad! :smile:

1 like

Ja Smoovall werkt echt, maar is ook prijzig. Heb ook gehoord dat die 0% perfume spuitbus van Odorex net zo goed werkt, dus misschien kan je dat ook proberen. Vera Camilla heeft er een video over (iets met scheurende benen en tietzweet :ok_hand:)

1 like

@DikkeKip @Denver gefeliciteerd! Klinkt heel leuk allebei!

2 likes

Ik kan bijna niet geloven dat het morgen zoveel koeler gaat worden. Sowieso is het dan weer warmer dan verwacht als ik een spijkerbroek aandoe dus lekker zweten. En wel gewoon 22 graden als ik voor iets luchtigers ga :disappointed:
Het weer is zo moeilijk inschatten.

2 likes

RUILEN? Hier is het serieus nog 30 en wordt morgen weer 32. Ik lig in bed met twee ventilatoren als een fakking zeester dooooooood te gaan :cry:

1 like

Ben je wel eens in Wildlands geweest? Ik ben heel erg benieuwd wat je van dat park vind.

Ik smeer mijn voeten iedere avond in, en zag bij kruidvat verkoelende voet gel staan. Leek me wel toepasselijk voor dit weer maar wat een kut gevoel is dat zeg :weary: heel koud maar ook alsof ze branden? er zit pepermunt en menthol olie in

Ik haat die financiële tegenvallers die ik elke keer heb. Ik verdien gewoon prima maar ik woon gewoon echt te duur in mijn eentje, anderzijds is het wel echt een fijn plekje en is iets anders vinden alleen (en goedkoper) ook lastig. Ik houd alleen elke maand weinig over (weinig buffer) en mijn vaste lasten zijn hoog en niet in te korten
(al uitgezocht) Misschien ga ik toch maar heel hard besparen op boodschappen en eerst mijn kastjes en diepvries leegeten. Oh en een koopstop mbt kleding en onnodige prullaria. Maar nu écht :roll_eyes: baal soms echt van mezelf (“oh is maar 20 euro kan prima”). Maarr on a postive note: apparantly zijn mijn benzinekosten beduidend minder dan ik had ingeschat. Zuinige auto, dat is wel een fijne meevaller. Als mensen nu ook even mijn kledingkast op UW leegkopen that would be nice. Zo nou nu heb ik wel weer genoeg tegen mezelf gepraat hahaha lucht wel op tho

1 like

Wanneer je vriend in een ruzie schreeuw dat je echt “the biggest bitch” ever bent, het antwoord “not even in my final form” niet gewaardeerd wordt. Ik vond ‘m leuk.

39 likes

Dit klinkt fantastisch

Ahhh ik heb medelijden, ik lig nu al te plakken en het is afgekoeld naar 26.
ik hoop zooo dat het ook écht die 22 gaat worden. Steeds als het 18-20 graden werd dacht ik ok spijkerbroek lange mouwen shirtje en dan werd het toch ineens 25 graden. En dan lekker bezweet de dag door :ok_woman::sweat_drops:
Vandaag was ik bang dat als ik opstond uit de bus mijn rok gewoon nat zou zijn van het zweet gadverdamme haha

M’n zusje heef ze gevonden bij Ter Stal, mochten mensen nog op zoek zijn naar een goede aanbieding!

Ja echt bizar he, heb zelf een auto met leren bekleding en plak ook echt als een malle als ik er uit stap omdat het in begint HEET is. Ik kijk uit naar volgende week, mits de verwachtingen zo blijven :pleading_face:

2 likes

Is het al dinsdag? :hot_face: Ook gewoon nog steeds 31 graden buiten nu…

Zo herkenbaar… ik heb een prachtig appartement maar het is eigenlijk te duur voor mij alleen. Vooral nu ik ook veel extra rekeningen heb gekregen sinds begin dit jaar. Ze zeggen tegen mij ook dat het eerste jaar het moeilijkst is als je op jezelf gaat. Dat hoop ik écht want ik word er nu gewoon moedeloos van… :pensive:

1 like