Wat je even kwijt wil #23

Sorry ik las net je temperatuur in het hoe warm is het in je huis topic. Mag ik bij je komen logeren? Aan de voorspelling te zien woon je niet ver van hier hahahahaha

1 like

Ze zijn het goede nieuws er vergeten bij te zetten denk ik.

18 likes

Ja herkenbaar, al woon ik al even op mezelf. Nu ook weer gemeentelijke belasting 350 :no_mouth: hallo het leven is al zo duur staaahpp

Hahah dat had gemogen maar de logeerkamer is al bezet door de konijnen en de hond :joy::joy:

Die brief kreeg ik ook snel genoeg nadat ik Mn appartement ingetrokken ben. Zo’n domper! Heb daar een regeling voor getroffen gelukkig. Verder betaal ik iedere maand een veel te hoog bedrag voor gas/stroom en gebruik dat als spaarpotje. Verder heb ik nu eindelijk huurtoeslag aangevraagd gezien ik van werk geswitcht ben en moet een nieuwe autoverzekering afsluiten omdat deze verdriedubbelt is nadat ik mijn adreswijziging had doorgegeven. Hopelijk scheelt dat ook weer.

1 like

Ugh klinkt stresserend allemaal. Onthoud dat je niet alleen bent haha! Gedeeld leed.

1 like

God sodeknetter, dat vind ik jammer haha! T is dat de kelder hier echt niet t doen is maar anders ging ik daar slapen. Enige niet hete plek in huis

1 like

Haha jaa dat weet ik gelukkig wel. Het is alleen inderdaad zo stressvol! Word ook per week uitbetaald en heel onregelmatig omdat ik de ene week 32 uur werk en de andere week weer 36. Heb daarom voor de toeslag maar her bedrag van 36 uur pw ingevuld en mocht ik op het einde van het jaar recht hebben op meer, vraag ik ā€˜t dan wel aan!

Wat een nare actie van die man. Natuurlijk vertel je graag aan je vriendin wat er speelt in jouw leven. Daar heb je toch vriendinnen voor. En je luistert vast ook naar haar verhalen.

2 likes

De auto was al weg… Was bij mijn moeder in de buurt en had gevraagd of ze een briefje wilde neerleggen, maar hij was dus al weg :sweat:

Ik voel me een echte oude zuurpruim maar iemand in de wijk heeft een of ander dik tuinfeest op een dinsdagavond? Mijn wekker gaat om half 6 :sweat_smile: En met de ramen dicht slapen is vandaag ook niet bepaald een optie.

1 like

Ik was vandaag bij een meer en ik heb gewoon mn kleren uitgedaan en ben gaan zwemmen
Little victory, vorig jaar zou ik daar te onzeker voor zijn geweest

43 likes

Ik lig nu met koude bierflesjes in bed als soort koelelementen. Een mens moet wat met deze temperaturen

12 likes

Musical was leuk, naderhand nog borrel met ouders en collega’s. Supergezellig, Tot ik doorhad dat het al kwart over 11 was…
Heb dus net pas mn slaapmedicatie kunnen pakken. Ik hoop dat ik morgenochtend geen last heb ervan… ben er bang voor. :frowning: dom dom dom. Ik was vanmiddag zo goed bezig, op tijd naar huis en chillen, maar deze ezel stoot zich wel 100 x aan dezelfde steen…

You go girl!!!

Ik ben uit ellende beneden op de bank gaan liggen en scheelt zeker 7 graden met mijn zolderkamer. Poging 65 om te gaan slapen.

Ik lig ook nog wakker en kan maar niet slapen. Bah wat haat ik deze hitte!

Ik hoop met je mee! Succes met solliciteren (en met de rest natuurlijk)

1 like

Grote shout out naar de groep jongeren die het nodig vond om in de straat een vuurwerkshow van 5 minuten te houden en nu schreeuwend en lachend voor m’n deur staan. Heb ik in deze hitte eindelijk m’n kind in slaap, hebben zij ā€˜m in no time weer wakker :ok_hand:t3:

Groetjes van een zure moeder wiens wekker weer om 6u gaat :sob:

Ik wil dat deze nacht klaar is. Ik lig niet lekker in bed, wil dngen doen maar kan nu niet ( boodschappen,wandelen) en dat irriteert me nu.