Gvd kut hitte gaat maar niet uit mn slaapkamer. Zit nu in onderbroek en blote tieten voor mn open raam. Ben ook nog eens misselijk, hoef gelukkig pas morgen om 13 uur te werken.
Oh en @anon39978576 heb vandaag 3 ijskoffie op!
Misschien hebben mijn ouders mij stiekem geadopteerd en heb ik een tweelingzus
En ben je een beetje goed wakker kunnen worden?
Zo rammstein overleeft. Het was vet!
Beetje jammer van mijn hoogtevrees en op rang 2 zitten. Die vond ik zwaar pittig.
Ik werd vanochtend wakker en āt was buiten maar 21 graden. Heb even snel mijn balkondeuren en de voordeur wijd open gezet en dat voelde zoo lekker! Wel jammer dat ik moet werken en ze na 30 minuten weer allemaal dicht moest doen.
Ik woon zoān 7,5km verder van de Kuip en hier hoorde we gewoon die knallen van de vlammenwerpers en de bass van de muziek.
Moet echt een super toffe show geweest zijn!
Of plottwist: ze hebben de leukste gehouden
Ik slaap ondanks de warmte best prima voor mn gevoel, maar word alsnog enorm brak wakker. Standje overleven weer. Vanavond om 21u nog een wedstrijd spelen dus dat wordt een lang dagje.
Een vriend van me is met ze mee op tour voor merchandise en hij stuurde laatst een video van de try out. Heb niks met Rammstein maar dat zag er zo vet uit dat is er ook graag heen was geweest!
Ik word ineens wakker met oedeem op allebei mān ogen (zo noem je dat toch als ze helemaal dik zijn?). Snap alleen niet waar het van komtā¦
Ik mag mezelf vanmiddag trakteren op iets lekkers. Wat móet ik halen? Snoep chips whatever, iets wat ik normaal niet zou kopen
Ik ben jaloers!
Ik ben zoooooo moe
Een na laatste werkdag! Met mijn lievelingscollega ook nog eens, in Den Bosch.
Ik heb gisteren mijn haar erg verpest door een poging te doen tot zelf highlights zetten. Weet nog niet hoe ik dit ga fixen of zilvershampoo of opnieuw verven (of alles afknippen en huilen in een hoekje).
Gelukkig stress ik nu dus over iets oppervlakkigs als haar ipv van het tentamen dat ik terug moet krijgen wat bepaald of ik een half jaar studie vertraging heb of niet.
Ik heb over een uur een wortelkanaalbehandeling
@Nidorina @Luzarl bedankt!
Heb er al eerder een gehad bij deze kies maar er zit blijkbaar toch een ontsteking dus weer de klos.
Krijg van welness gebeuren zon mail of ik ze wil beoordelen. āGratis eten was heerlijk jammer dat er geen knappe mannen waren. Had wel bijna jullie tent in de fik gestoken omdat er geen ijskoffie was.ā
Kan ik me goed voorstellen. Want de muziek was hard. Echt heel hard. Vooral de drums.
Ja door het vuur en de rook hoop ik dat mensen niet dachten dat alles in de fik stond.
De eerste vuurwerk knallen waren ook heel hard. Ik was blij dat ik ze aan zag komen.
Ben benieuwd hoeveel gasflessen er gebruikt zijn.