Oh, welke is dat? Ik ben op zoek naar een goede verkoelende voet gel.
Weet je wat echt fijn is? Als je koelkast vannacht kapot is gegaan
Afgelopen nacht echt amper geslapen. Ik ben zelfs midden in de nacht even op het balkon gaan staan om een beetje af te koelen. De nacht ervoor had ik ook al slecht geslapen. Gisteren op het werk kwam ik de dag verrassend goed door. Maar nu voel ik me helemaal gesloopt, terwijl ik echt veel belangrijke dingen moet doen vandaag. Blegh.
Ga ik een heel kamernet premium account aanmaken om op 1 studio te reageren die er gisteravond oid opgezet is en waarschijnlijk al heel veel reacties heeft
Als je heel graag wil, zou ik het doen! Sowieso komen er rond deze tijd veel nieuwe kamers en studio’s op, dus wellicht kun je dan ook op andere reageren die geplaatst worden.
Ja moet het eigenlijk ook gewoon doen he, anders kom ik hier nooit weg
Ik slaap echt supergoed met dit weer, en ik ben normaal een heel lastige slaper.
Ongelooflijk
Vooral met dit weer. Maar normaal ook, water, koffie, thee zijn hier altijd mogelijk. En wat er verder nog in de koelkast staat. Sommige mensen
Het helpt helaas toch nauwelijks. Het verkoelt een beetje.
Oh no wat kut. En nu? Snel een nieuwe kopen? Kan je nog wat dingen redden?
Wat gaat de dag toch ontzettend traag vandaag! Voelt alsof het al 12 uur is, maar het is nog geen eens kwart voor 11
Ik heb net m’n haren gewassen in een teiltje met warm water en twee flessen koud water om te spoelen. Omdat de douche op de camping uit vage druppels water bestaat die je hoofd nauwelijks raken. Kamperen is echt afzien.
Ben ongesteld aka ik ga dood. En het is druk dus ik kan niet lekker rustig in de airco ijskoffie lurken.
Ik heb vandaag een jurkje aan wat ik al 2 jaar ofzo nieuw in de kast had hangen, snap niet zo goed waarom ik hem nooit eerder aan heb gedaan want hij is best leuk.
Ik zou vandaag gaan zonnen met m’n moeder maar het is gewoon koud hier
Ruilen? Ik heb het warm
Oké, ik ga even een dutje doen in de hoop dat ik daarna wat productiever ben.
Ik zoek een mooie hangmat inclusief standaard, heeft iemand tips waar ik het beste kan kijken? Google heeft te veel aanbod bij te veel websites die ik niet ken
Ah nu het vierde topic waarin het over blote benen gaat. Zie impopulaire meningen, zie beuty en feminisme.
Anyway. Ik had even dansbreak van het studeren maar nu kan ik niet meer stoppen oeehheeh im a rebel just for kicks now