Wat je even kwijt wil #23

KIES EEN TOPIC HVO !! Alle topics vervuilen met je blote benen.

6 likes

Lol ik vind dat echt heftig, dan vind je het dus blijkbaar ook niet zo belangrijk dat ze hun werk doen? Tenminste, ik heb liever werknemers die werk doen in kleding die ik misschien wat minder gepast vindt dan werknemers die ĂŒberhaupt geen werk kunnen doen :")

3 likes

M’n vriend heeft net te horen gekregen dat hij geen baan krijgt, dus ook geen visum om in nl te blijven :cry: leuke tweede dag van de vakantie. Hopen op een wonder nu.

1 like

Ik ben zo moe, en de dag gaat zo traag en ik heb nergens zin in. Gaat weer top zo :upside_down_face:

Grapjeee ik ben in Breda bij de Barones. Als iemand wil kletsen of ijskoffie wil brengen hahaha je bent welkom :heart:

1 like

Ik vind het leuk dat Bitcoin zo veel stijgt. Ik heb best lag ingekocht (rond 4500 euro) en nu winst :sunglasses: Alleen ben ik nu constant bang dat alles weer chrasht, haha. Maar ik ben van plan deze gewoon vast te houden.

4 likes

Wat absurd! Zou de mannen ook aanraden om allemaal in een rok naar kantoor te komen.

4 likes

Ahhh, wat rot! :disappointed: Heel veel sterkte.

1 like

Ja heel rot, dank je wel :kissing_heart:

Ik had een nachtmerrie dat

Nee, grapje haha. Klinkt als een vet gezellige droom.:grin:

3 likes

0900 8844 bellen

Dankjewel

Weet iemand waar ik goedkope dekbedden en lakens kan kopen? Hema misschien?

Mijn mannelijke collega dreef vorig jaar ook weg toen de airco het niet deed. Supersneu. Hij heeft toen netjes gevraagd of hij niet toch een korte broek aan mocht. Hij draagt nu een pantalon tot op de knie en nette sandalen. Ik voelde echt zijn opluchting! Snap dat dat niet haalbaar is in iedere sector maar vind t zo sneu voor die mannen.

2 likes

We hebben gebeld en er komt iemand aan maar dat duurt echt lang. Als hij nog iets doet moeten we 112 bellen maar dat vind ik onzin. Hoop dat het goedkomt.

Nouja ligt aan de situatie. Als hij een dreiging vormt zou ik maar 112 bellen. Tot die tijd is 8844 geen spoed wel politie.

Ik heb ijskoude voeten want sandalen aan op werk.

1 like

Mijn collega is zo fucking dom. Hij stelt het vullen van z’n waterfles alsmaar uit omdat het beter is om ‘gewoon even door te werken en niet zo vaak te onderbreken als anderen’. Maar hij zit wel helemaal te hijgen en te klagen dat het zooo warm is. Alsof hij aan het hengelen is dat iemand anders even zijn fles moet vullen. Dacht 't niet.

3 likes

Net gehoord dat m’n oma is gestorven, en ik ben er echt slecht van. Terwijl, ik dacht dat ik al een jaar of 3 geleden afscheid van haar had genomen en een beetje op haar dood zat te wachten. Ze wist al jaren niet meer wie ik was en reageerde altijd heel angstig als ik alleen op bezoek kwam. Ik bezocht haar daarom enkel nog als ik is met m’n vader meekon (haar kinderen herkende ze nog vaag, niet bij naam, maar ze had door dat het geen vreemden waren), zo’n 2-3 keer per jaar. Dus ik dacht dat ze voor mij eigenlijk al jaren ‘dood’ was, en dat ik opgelucht zou zijn, ofzo, maar nu ben ik toch echt wel wat van de kaart.

En eigenlijk ben ik daar stiekem ook blij om, want ik vond het altijd ‘onterecht’ dat ze geen ‘rouwperiode’ ofzo van mij zou krijgen, terwijl het vroeger echt een geweldige oma was

Ik weet het allemaal niet zo goed, maar ben toch blij dat ik het hier even kwijt kan. Vanavond komen we samen met de familie, ik hoop dat het dan wat minder chaos is in m’n hoofd

6 likes

Ik ben zo zo zo dom. Ik dacht dat vandaag het nieuwe seizoen van oitnb zou uitkomen. Dus ik was opnieuw begonnen met kijken vanaf seizoen 1. Maar het is dus 26 juli en niet juni :weary: