Wat je even kwijt wil #24

Mijn zoontje zegt net heel lief: mama je bent zo mooi met je dikke buik!

( buik is behoorlijk dik al ondertussen, tweede kindje, appelfiguur etc)

Maar vond dit zo ontzettend lief dat ik het even wilde delen, hij weet trouwens dat er een baby inzit alleen het besef is er nog niet echt )

29 likes

M’n man kijkt stranger things en ik snap echt de hype niet? Wat een kut serie :unamused:

9 likes

Ik denk dat ik voor het eerst sinds weken moet en kan huilen, hoe kut ook. Ik hoop dar het oplucht. En ik kan nu heel veel mensen bellen, maar ik wil eigenlijk gewoon ff iemand die me komt knuffelen ofzo. Nu mis is mn vader of zusje echt om me heen :frowning:

3 likes

En ik weet niet eens waarom ik precies moet huilen…

In ieder geval een dikke virtuele knuffel :heart:

1 like

Hele dikke knuffel . Gooi het er vooral lekker uit!

1 like

Hahaha ja daar had het misschien beter gepast. :joy:

Mijn vriend is bezig met een groot project deze week en daarom slaapt hier ook een vriend van hem, de hele week. Nu is het de tweede dag en ben het nu al zat. Ondanks dat ze veel weg zijn, maar in de avond zijn ze er wel weer. Nu zit ik maar op de slaapkamer, want geen zin om sociaal te doen.
En nu ben ik serieus aan het twijfelen om morgen bij m’n ouders te slapen, maar dan zit ik weer met m’n ouders opgescheept…

Best erg, maar soms vraag ik aan mijn oppaskleuter of ze geen dutje wil doen op de bank. Met als motief dat ik dan ff rust heb en er naast kan liggen :see_no_evil::sweat_smile: En dan zegt ze dus altijd nee en dan zeg ik ooh wat jammer dat kleuters geen dutjes meer willen doen, ben je nooit moe dan? En toen vroeg ze ā€œzijn volwassenen wel moe dan en willen die dutjes doen?ā€. Nou deze volwassene wel :sweat_smile:

15 likes

Heb maar even gebeld met papa :heart_eyes:
En ik ga dan zo gewoon slapen ofzo :woman_shrugging:

2 likes

Hey, dikke knuffel! Heel herkenbaar hoor, soms kan ik me ook ineens zo voelen na een leuke dag. Heel gek is dat, haha. Gewoon de emoties laten gaan en dan is het morgen weer beter :slight_smile:

1 like

:heart: hopelijk kan je lekker slapen en word je een stuk vrolijker wakker

1 like

Wie weet of er een soort google maps is maar waar je dan ook fietspaden en fietstunnels kan zien?

Als ik Google op ā€˜fiets kaart’ komen daar mega veel hits op. Of is dat niet wat je precies bedoeld?

Ja ik heb het al gevonden haha. Ik zoek een andere route naar werk want er wordt een fietstunnel afgesloten maar dat staat natuurlijk niet in google maps. Maar je kan je route gewoon verslepen kwam ik achter :sweat_smile:

1 like

Net begon mijn vriend over zijn werk, en dat hij trainen moet met zijn baas. Hij gebruikte daarna ook het woord trainingssessies. En het enige waar ik aan kon denken toen hij het zo verwoordde was Dragonball z, en dat ze dan gingen trainen voor de androids ofzo :joy:. Dat zei ik dan ook tegen hem waarop mijn vriend weer reageerde dat ik ook niks serieus kon nemen waardoor ik alleen maar harder moest lachen terwijl hij me een beetje gepikeerd aan keek. Hoe de fuck ben ik bijna 30 en ben ik technisch ā€˜volwassen’ man :joy: Al helemaal in relatie tot dat kleine ballen incident eerder vandaag haha. Ohhh en toen bedachten we ons ook dat de hyperbolic time chamber gewoon een dag op werk is, omdat een dag altijd langer aanvoelt dan buiten het werk hahaha

10 likes

Is het Eye filmmuseum een bezoekje waard? Ben met een date!

Deze had ik gekocht bij tk maxx!

1 like

Wat ā€œfijnā€ om te horen dat de dierenarts zo niets heeft gevonden! Hoop dat je familie lekker kan genieten van hun vakantie en jij je ook niet te druk hoeft te maken

1 like

Jep en sowieso vind ik het hele idee best creepy dat ze eerst met zijn pa is en daarna verliefd wordt op de zoon van. Superromantisch aka gewoon een beetje raar.

1 like