Beetje gek om zon reactie te posten als je geen idee hebt waar het over gaat. Vooral aangezien lady bird er zelf blij mee was.
ik ga ook zo al naar bed denk ik, ben ZO moe weet niet waar ik het zoeken moet. kan zoiets te maken hebben met volle maan ja? ik ga mn bed verschonen, douchen, bodylotion etc (als dit lukt in deze staat) en dan lig ik hopelijk voor 20.30 in bed 
@Chesirecat ik kan het eigenlijk niet eng vinden, alleen maar heel erg lief. Je kreeg toen heel veel hele lieve respons op je ontslag en ook mensen die zeiden dat ze er wat mee gingen doen en het er niet mee eens waren⦠zoals iemand anders al schreef is ādit een stapje verderā maar in mijn ogen juist aan je beloftes houden.
@brievenschrijver: ik vind het lief van je dat je de moeite hebt genomen en het heeft goed uitgepakt! 
Ik heb begrepen dat je vandaag iets hebt gedaan wat heel spannend voor je was. Helemaal niet gek dat je zo moe bent dan! Lekker uitrusten
De activiteit zelf hoeft niet eens inspannend te zijn, maar de impact kan supergroot zijn!
Ik heb zojuist super spontaan een camping geboekt in Duitsland voor 3 dagen volgende week om samen met mijn mama heen te gaan hahaha, dit is denk ik een van mijn meest spontane ideeen ooit ik ben echt zoān controlplanfreak normaal.
Zo leuk! Leuk om eens dan wat anders te doen dan je normaal zou doen 
Iedere keer als ik die reclame van Noshirt op tv zie, denk ik dat er no shit staat. Mn brein ziet het ook gewoon niet anders.
Omg klinkt echt heerlijk
Ja ben ook wel benieuwd, wanneer weten ze meer over een diagnose?
Nog 5 dagen haha. Had even een mental breakdown gisteren, but Iām okay now 
ja ik wel, een paar minuten geleden
Toverland was leuk 

Voelde me weer ff kind hahaha
Ja mijn moeder en ik houden allebei heel erg van kamperen, en sinds mijn ouders 2 jaar geleden gescheiden zijn is mijn moeder ook niet meer op vakantie geweest en ze wist ook niet zo goed hoe en wat en met wie⦠En toen bedacht ik vandaag ineens van oh we kunnen dit best doen voor een paar dagen! Niet te duur, niet te lang (moet wel leuk blijven) en even āecht wegā. Ook voor mijn moeder moet dat echt wel even fijn zijn (en is ook nodig, ze denkt altijd alleen maar aan anderen).
Dat lijkt me echt heel naar, voelt het dan wel alsof er een bepaalde gelijkwaardigheid is in jullie relatie? Ik zou er denk ik best onzeker van worden als mijn partner denkt dat hij meer in te brengen heeft. Ik hoop dat je in je kracht blijft staan en hem niet over je heen laat walsen met zijn dominantie.
zelfde brein hier⦠noShit
Dit maakt het alleen maar liever, je actie! Ga lekker genieten van je moeder, hopen op goed weer en dan ontspannen op de camping met een puzzelboekje en een citronella kaars (omg dit is echt mān droom nu haha)
Ik val net in the age of Adaline, maar moet Michiel Huisman een Amerikaan voorstellen? Zān accent is all over the place. Snap ik, hij is geen Amerikaan.
Omg jaaa mijn puzzelboekje. En ik heb rummikub de reisversie en een badmintonset (oke mijn vriend, maar hij ligt hier). Ik ben echt super enthousiast haha.
Jawel er is zeker wel gelijkwaardigheid. We zijn allebei dominant hahaha.
Maar nee dat is niet aan de orde. Hij is gewoon koppig ( en ik ook)