De hond van een vriend van me heeft ook constant bloedneuzen. Is gewoon een dun velletje dat elke keer scheurt en het enige dat er is te doen is het plakken met huidlijm. Ik hoop dat het neusje rustig blijft!
Ik vind schoonspringen zo dapper als je dat durft, van die hele hoge.
Een keer foutje en je springt jezelf een dwarslaesie. Ik vind het knap.
Volle maan 
Stelling: Ik geloof dat de stand van de maan van invloed is op mij.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben midden op mijn voorhoofd door een mug geprikt⦠Kraters op mijn kin zitten er ook nog, zo charming.
Zijn er middeltjes die de bult snel laten slinken? Lees overal tips tegen de jeuk, maar her jeukt niet⦠Het is echt een flinke bultā¦
Succes straks! Ik hoop dat je een fijne reactie krijgt.
Ik ging gister vakanties kijken met twee vriendinnen, we willen over ong. 2 weken zoān 8 dagen naar de zon. Maar alles is zo duur of gewoon heel matig. Iemand tips voor websites waar ze wel echt voor een leuke prijs dingen aanbieden? (Tussen de ā¬500 en ā¬600 pp?)
Vakantiepiraten
Ik geil echt enorm op Yung Felix en ik weet niet hoe dit kan want hij is zo mijn type niet (ik ben mr lova aan het luisteren en hij is zo sexy in dat clipje op spotify)
Herkenbaar. Ik wil gewoon slapen.
En misschien wel huilen.
Heb besloten vrij te nemen vandaag. Voordeel als het rustig is, ze hebben liever dat je vrij neemt.
Voelt wel raar, want moet nog wat afmaken deze week, maar geen zin en anders heb ik morgen niet veel te doen.
@Junebug85 @RupiKaur Thanks! Ik ga jullie even berichten als ik weer even een avondje vrij ben:)
Oei ik bedenk me dat als ik vanavond na werk lekker rustig in de trein zit de trein een halte verder propvol is door de zomerfeesten⦠En morgen al helemaal want dan moet ik tot 9. God sta me bij.
Succes!! 

Succes!!! Je kunt het! Ik denk aan je 
Jaaaa zo blij
Kom maar op met 30 graden.
Ja ik ken drie geadopteerde zusjes, niet biologische zusjes, die alle 3 op 1 januari jarig zijn en vroeger dacht ik. Wow wat toevallig en volgens mij vertelde hun neef toen van. Ja ze weten eigenlijk niet wanneer ze geboren zijn. Volgens mij kwam dat zoān 25 jaar geleden best veel voor. Weetniet hoe dat tegenwoordig zit. Ik vond dat heel zielig.
Heel veel succes! Zet hem op
Volgende week wordt het 30 graden!
Ik heb kut nieuws gekregen en ik haat het dat ik dan meteen zo uit het veld ben geslagen en down ben
In plaats van een soort vechtersmentaliteit krijg. Bleg. En ik had best een prima humeur, de zon schijnt en ik dacht het allemaal best voor elkaar te hebben.
Godbless