Wat je even kwijt wil #24

Duuus door de vierdaagse is het zo rustig haha. Morgen neem ik een matras mee kan ik slapend rijk worden

Bah wat rot! Misschien moet het ff zakken en kan je het snel relativeren. Hopelijk valt het mee!

1 like

AH shit zeg… is er nog een kans voor een gesprek?

Ik gerkende hem pas aan de laatste zin

Op bevrijdingsfestival stonden er allemaal kinderen van 5-6 voor me toen Kraantje Pappie kwam

alle alcohol op MIJ
Alle drugs op MIJ
Laat het regenen
Drup drup drup

Ook ouders (type Huismus) die dat dan samen met de kids zongen. :woozy_face:

14 likes

Ik denk het niet. Ze verwacht een sorry van mijn kant en hoewel ik dat wel graag wil zeggen om de vriendschap te redden, zal het niet oprecht zijn omdat ik er niet achter sta. Laat het nu even rusten en dan kijk ik in het weekend wat ik ermee doe denk ik.

1 like

:partying_face::tada:

:heart::heart::heart: @ellegirltalk

1 like

Misschien een beetje laat maar heeel veel succes! :yellow_heart:

Edit: Ooh het ging goed lees ik hahaha geniet van je ijskoffie :joy:

Was gisteren op de kaaij en het valkhof
En dadelijk ga ik naar honey honey. Vanavond misschien naar zusje van Debbie maar denk het niet. En jij?

2 likes

Ik begrijp dat hij geadopteerd is en ze bij hem ook niet z’n geboortedatum weten? Of?
Ik ben overigens ook in een andere plaats geboren dan wat op m’n paspoort staat. Weetniet meer precies wat daar de reden van was, denk er eigenlijk nooit aan .

Een kennis van mij is ook geadopteerd, er was van hem ook geen geboorteakte, dus ze weten ook niet precies hoe oud hij is. Zijn adoptieouders mochten een geboortedag en maand voor hem uitkiezen. Het jaartal kon nog wel worden geschat door het weeshuis waar hij zat.

1 like

Soms vraag ik me echt af waarom ik zo eerlijk moet zijn altijd…

Een moeder van school vroeg wat ik doe in het dagelijks leven en of ik werk. Dus ik probeerde het al een beetje af te doen met ā€˜ik ben thuis met de kinderen’. Maar ze vroeg of ik hierna weer aan het werk wilde en wat ik daarvoor deed. Toen eerlijk gezegd dat ik borderline heb en daardoor niet werk en hiervoor jaren in therapie zat.

Waarom?! Lekkere eerste indruk maak ik ook zo. Ze reageerde heel lief hoor, maar waarom kan ik nou nooit een beetje een vaag antwoord geven over het hele gebeuren en moet ik gelijk alles uitleggen :unamused:

16 likes

Ik ben het eens met @Madrid.
Je hebt niks om je voor te schamen. Wellicht had je dit niet in gedacht als eerste indruk, maar het kan niet anders dat mensen gaan zien wat voor een lief, zorgzaam en creatief persoon/mama jij bent, met of zonder borderline. En als ze dat niet zien; Jammer voor hen,

8 likes

Ah herken dit zo goed! Ik ben veel te eerlijk en daarna denk ik vaak eh waarom moest je dat allemaal zo zeggen? Maar het tekent (ander woord kwijt) je ook wel toch, dat je gewoon eerlijk en jezelf bent? Daar is ook wat voor te zeggen! (En misschien ontkracht je zo stereotypen!)

1 like

ā€˜Siert’ bedoel je denk ik?

1 like

Yes!

1 like

Idd, vind het juist goed. Ik heb dit met het onderwerp abortus, alsof iedereen zich moet schamen en je je mond maar moet houden. Nou ik ga het niet van de daken schreeuwen maar als het ter sprake komt ga ik er zeker niet over liegen.

Zal trouwens straks reageren hoor.

1 like

@Axolotl ik vind het knap en stoer dat je het hebt gezegd! :heart:

1 like

Ik had eigenlijk vandaag afgesproken om met een vriend te gaan eten maar heb echt geen zin maar heb hem maandag ook al afgezegd … What to do