Als ik jou was zou ik gaan. Mijn ervaring is altijd dat als je er eenmaal bent het erg gezellig is. Voor die vriend van je wel erg vervelend als je nu voor de 2e keer afzegt, hij houdt natuurlijk ook gewoon zijn avond voor je vrij.
Ik heb het ZO koud terwijl het niet eens zo koud is. Ik heb gewoon kippenvel op mijn benen onder mijn spijkerbroek en mijn handen voelen megakoud wat stom is want ik moet steeds mensen een hand geven op mijn werk en dan krijgen ze zo’n koud handje (en dat voelt altijd naar bij anderen vind ik).
Om hun nek hahah. Als een soort ketting
Iemand zei het gisteren al maar toen was ik de hele dag binnen dus zag het alleen op mijn raam: het is weer vliegende mieren tijd. Hele dag van me af zitten plukken en net was ik binnen en dacht ik wat kriebelt daar in m’n shirt; zo’n shitbeest. En net viel er iets uit mijn haar: echt een enorme variant iehhh.
Heb meteen mijn kleding uitgedaan en uitgeschud en mijn haar ook maar ben alsnog lichtelijk angstig dat er zo nog meer uit mijn haren ofzo komen vallen.
Ok nu twijfel ik over vanavond skaten, wordt dat een ramp met die beesten in de lucht? 
Sodeju wat een dag, van 8 tot 17 in een drukke winkel gewerkt. Sommige mensen mogen echt een chillpill nemen, doe ff rustigggg. Altijd in die vakantieperiode doen sommigen echt hysterisch, net als in december. Ben echt gesloopt, al helemaal geen zin meer om te koken nu.
Ik vind de witte heel leuk maar in combinatie met de donkere panty zou ik voor de zwarte gaan!
Oh had de panty niet gezien, maar ik zou ze beide zonder panty dragen. Het is super warm dus kan prima mocht het vanwege koude zijn! @punaise
Ja het is hier redelijk warm maar niet echt heel heet ofzo en ik ben een kouwkleum :’)
Mijn tuin krioelt ervan 
Is hier iemand die verstand heeft van bestuursrecht en die voor mij evt even naar een situatie zou willen kijken?
Het gaat over mijn woonruimte, en de gemeente om het even kort uit te leggen.
Hier ook veel vliegende mieren maar nog veel meer onweersbeestjes. Heb er de kriebels van
Hello
Ik heb al de hele week geen zin om te koken dus elke keer geleur met mijn vriend over wie het gaat doen en wat we gaan eten. MAAR niet vandaag want we zijn zoveel jaar samen en gaan uit eten! Hij was het vergeten, de lul, maar we gaan lekker eten dus maakt me niet veel 
Thanks voor de stemmen haha! Heb de zwarte aangetrokken en ben inmiddels onderweg
Mensen vragen mij 6 x of deze trein naar “bestemming” gaat. Blijkbaar js 1x ja niet duidelijk genoeg. Ze spreken geen nederlands maar engels snappen ze ook niet goed. Had vanmorgen ook al een vrouw die ik wou helpen maar me in geen enkele taal leek te begrijpen.
@Madrid @Peyton @ellegirltalk @Lentex @Frambozentaartje bedankt voor jullie lieve reacties! Helpt mij weer even relativeren. Ik zou me er ook eigenlijk helemaal niet voor moeten schamen, maar doe dat bij onbekenden toch wel vaak omdat er snel uitgegaan word van stereotypes.
Gelukkig was het verder een heel leuk gesprek en daar probeer ik me maar aan te denken.
Vind het echt lief dat jullie de moeite hebben genomen om op me te reageren, voel me er nu wel een stukje beter om♥️
Ik moet kakken maar ben op weg naar mijn date. Waar de wc deur niet helemaal dicht kan. Fml.