Misschien kun je @Flamoes vragen, volgens mij studeert ze rechten.
Hallo kun je dit ff weghalen? Ik ben hier anoniem.
Alsof iemand jou herkent flamoesje
Het is niet toegestaan leden te outen als rechtenstudenten hé.
Dat doen ze zelf wel.
Oudere collegas âHoe was zomerfeestenâ
Ik : âGezelligâ 
Ik snap 'm niet haha, of heet het geen zomerfeesten?
Ik ga vrijdag trouwens naar Valkhof Festival in Nijmegen. Valt dat ook onder zomerfeesten? 
Ja! Leuk
Heb dit een keer aan mn huisgenoten gevraagd en het antwoord: omdat piemels (anders) hangen en de straal dus anders aankomt maakt het minder geluid!
Jawel maar heb me misdragen haha. Dus doe beetje schijnheilig.
Oh hahaha
Ja ik ben oud
Helaas niet heb ze niet echt gezien met uitgaan 
De ironie van het leven. Mân vriend en ik zitten de herdenking van de mh17 te kijken, en tijdens de minuut stilte horen we bij de buren âlang zal ze levenâ gezongen worden voor het buurmeisje.
En ik maar denken dat de kat niks om de plantenspuit geeft⊠Ik hoef dat ding alleen maar te pakken als ze nu richting de hordeur loopt en ze draait zich meteen om. Nice. 
Heeft er iemand ervaring met vrijwilligerswerk bij de voorleesexpress?
Was net op de kermis, maar elke keer als ik ga heb ik weer spijt. Wat een tokkiebijeenkomst daar joh, overal kankerdit kankerdat, gevecht bij de botsautoâs, allemaal mensen in te kleine joggingbroeken, gezichtstattoos.
Normaal zie ik zulke mensen nooit, maar op de kermis zijn ze ineens overal.
Heb zojuist 3,6 liter Andrelon perfecte krul-shampoo besteld. En 3,6 liter conditioner.
No shame in my game.
Ik heb gister 3 plankjes gezaagd en heb spierpijn, nondeju.
Ik heb zojuist Chateau Meiland ontdekt.
Man ik gier van het lachen in mijn eentje voor de tv, ik kan me de laatste keer dat dat is gebeurt niet herinneren
Ben op vacay en je hebt hier overal cute kwallen en wil er eigenlijk één oppakken want wil weten hoe ze voelen haha. Wel een dode dan.
Heb net nog een poll ingevuld dat ik niet verkouden ben en geen keelpijn heb en nu opeens heb ik hele erge keelpijn
mooi is dat.