Wat je even kwijt wil #24

Misschien kun je @Flamoes vragen, volgens mij studeert ze rechten.

12 likes

Hallo kun je dit ff weghalen? Ik ben hier anoniem.

38 likes

Alsof iemand jou herkent flamoesje

1 like

Het is niet toegestaan leden te outen als rechtenstudenten hé.

Dat doen ze zelf wel.

37 likes

Oudere collegas “Hoe was zomerfeesten”
Ik : “Gezellig” :slightly_smiling_face:

1 like

Ik snap 'm niet haha, of heet het geen zomerfeesten?

Ik ga vrijdag trouwens naar Valkhof Festival in Nijmegen. Valt dat ook onder zomerfeesten? :smiley:

4 likes

Ja! Leuk

1 like

Heb dit een keer aan mn huisgenoten gevraagd en het antwoord: omdat piemels (anders) hangen en de straal dus anders aankomt maakt het minder geluid!

3 likes

Jawel maar heb me misdragen haha. Dus doe beetje schijnheilig.

1 like

Oh hahaha :upside_down_face: Ja ik ben oud

1 like

Helaas niet heb ze niet echt gezien met uitgaan :frowning:

1 like

De ironie van het leven. M’n vriend en ik zitten de herdenking van de mh17 te kijken, en tijdens de minuut stilte horen we bij de buren ‘lang zal ze leven’ gezongen worden voor het buurmeisje.

13 likes

En ik maar denken dat de kat niks om de plantenspuit geeft
 Ik hoef dat ding alleen maar te pakken als ze nu richting de hordeur loopt en ze draait zich meteen om. Nice. :ok_hand:t2:

1 like

Heeft er iemand ervaring met vrijwilligerswerk bij de voorleesexpress?

Was net op de kermis, maar elke keer als ik ga heb ik weer spijt. Wat een tokkiebijeenkomst daar joh, overal kankerdit kankerdat, gevecht bij de botsauto’s, allemaal mensen in te kleine joggingbroeken, gezichtstattoos.

Normaal zie ik zulke mensen nooit, maar op de kermis zijn ze ineens overal.

28 likes

Heb zojuist 3,6 liter Andrelon perfecte krul-shampoo besteld. En 3,6 liter conditioner.
No shame in my game.

8 likes

Ik heb gister 3 plankjes gezaagd en heb spierpijn, nondeju.

2 likes

Ik heb zojuist Chateau Meiland ontdekt.

Man ik gier van het lachen in mijn eentje voor de tv, ik kan me de laatste keer dat dat is gebeurt niet herinneren

16 likes

Ben op vacay en je hebt hier overal cute kwallen en wil er eigenlijk één oppakken want wil weten hoe ze voelen haha. Wel een dode dan.

3 likes

Heb net nog een poll ingevuld dat ik niet verkouden ben en geen keelpijn heb en nu opeens heb ik hele erge keelpijn
:face_with_raised_eyebrow: mooi is dat.

2 likes