Wij gaan lekker wijnen, wij gaan lekker wijnen. Er komt een seizoen 2 he!!
Jup en heel veel dikke mensen in te kleine kleding.
Dat maakt ook niet uit, ze doen maar. Maar die agressie, heb 10 jaar geleden een keer een klap gehad toen ik iemand verkeerd aan keek dus vandaag keek ik vooral naar de grond lol. Al ben ik nu wel zoân oud iemand die ze met rust laten denk ik.
Botsautoâs was de enige attractie waar beveiliging stond lol. Daar ben ik dus een keer geslagen omdat ik te boos keek toen iemand heel hard op me botste.
Het was vandaag wederom gezellig daar, allemaal van die doorgesnoven hoofden plus een attractie waarbij je elkaar lastig moet vallen is wel een garantie voor succes.
Echt??? Oh wat heerlijk haha. Ik lig serieus al ruim 10 minuten in een stuip om dat stukje in aflevering 1 âOEH OH JE TELEFOONâ.
Mensen hier op het forum zeggen wel eens âik gilâ en ik dacht altijd ja hoor wanneer gil je nou. Nou ik gil 
Ik ben zo erg. Afgelopen vrijdag begonnen met het 1e seizoen van stranger things en heb nog 1 aflevering van seizoen 3 die ik moet kijken en dan ben ik klaar 
Hahahaha je echt hilarisch. Waar kijk jij het terug? Via kpn kan ik maar 1 aflevering zien en wil alles weer zien haha.
Een vriendin van mij heeft dit gedaan! Zij vond het echt leuk. Al vond ze het soms wel lastig als het gezin op het laatste moment af zei, maar ja dat altijd een keer gebeuren.
Ik heb het ook pas net ontdekt, je kan alles via kijk.nl terugkijken!
Ik ben verre familie van hem!!! Dat was ook een keer mijn ondertitel hier haha
Nice!
Ik heb wel een keer van Maarten van Rossem college gehad maar eigenlijk is Philip Mn fave. Hij heeft echt iets.
Hey jij lijkt een beetje op piet mondriaan.
hahahahahH
zoveel zin in een flink glas wijn en een sigaret pff
Wij noemden dat volgens mij het kokertje. Geen idee of dat echt zo heet 
When the
hits your
like a big
pie, thatâs 

Eros Ramazzotti?
hou stiekem ook echt van zijn muziek
Ik zat daar op de wc en ik dacht Ohh ik houd het bij een plas, maar toen voelde ik toch een drol best aan de oppervlakte zitten :â) Dus heb toch zitten kakken. Meteen bij binnenkomst en het duurde ook echt te lang. Denk dat hij wel kon raden wat ik aan het doen was. :â) Ach ja a womanâs gotta do what a womanâs gotta do. Ook al heeft ze die dag al 4x eerder gekakt.
Hij zei gister als een classic oude man Aerosmis ipv Aerosmith en het was zo schattig.
Ooh dit vraag ik me ook altijd af!! Ik denk omdat ze kunnen richten op de zijkant of achterkant ofzo. Edit: van de pot dus. Ik ga altijd heel spastisch op het puntje van die bril zitten en honderd keer verschuiven tot je niets meer hoort
Echt heel suf maar ik vind dat klateren altijd klinken als een straaljager die opstijgt voor mijn gevoel.