omg dankjewel hiervoor, hier ga ik me morgen (en vanavond) mee vermaken
Ik kan iets echt heel lastig los laten en ugh ik haat mezelf erom
morgen maar eens nieuwe schoenen kopen dan⦠misschien helpt het 

Eh geen idee? Wat is mood? Ik voel me echt een oma dat ik dit niet ken 
Ik heb hier té lang naar zitten staren⦠Dacht echt huh maar hij raakt zijn hoofd?!
Of zo voel ik me. Bij bijv een foto van een celeberty die geirriteerd kijkt ofzo.
Ik ben helemaal gesloopt, maar heb te veel adrenaline in mijn lijf om te slapen.
Ja! En het was superfijn! Ben daarna nog even terug in bed gaan liggen en de rest van de dag had ik zoveel energie. Superveel gedaan terwijl ik normaal op mān vrije dag geneigd ben vooral op de bank te hangen. Was echt een goed begin van mān dag, blij dat ik naar jullie heb geluisterd 
August om 20u: āafgelopen dagen slecht geslapen, hoofdpijn, ik ga naar bedā.
August om 00.30 na ongeveer 3u slaap:

Godver wat een kutdag. Kutweek eigenlijk. Ik haat het om gefrustreerd, boos en verdrietig te gaan slapen. Meestal droom ik dan ook heel onrustig/krijg ik een nachtmerrie. Geen zin in.
Hopelijk is het snel zaterdag en zijn morgen en overmorgen beter dan afgelopen dagen :@.
Ik zat net te eten en toen zagen we live hoe iemands eten werd gestolen door iemand op een fiets. Die jongen zette zijn dienblad neer en die fietser pakte het op en reed weg 
Lief! Kan het je aanraden 
komt het omdat je bij je date geweest bent? nu lekker slapen, als het licht is ziet de wereld er alweer heel anders uit 
Mijn wekker gaat over 4,5 uš fuck u brain
Explosion proof? Goede woordkeuze zeg⦠alsof je met dit ding fijn naar een oorlogsgebied gaat 
Ja is wel jammer, ze doen geen uniformen meer aan (behalve de Duitsers) en ik zag ook een aantal elitaire Deense officieren. Wel jammer want zo zijn ze 1. Minder herkenbaar en 2. Minder aantrekkelijk.
Want raar genoeg is een sukkel in militair kostuum nog altijd >> sukkel zonder. Ik ben een oppervlakkig mens.
Moest plassen dus was ff naar de wc, kom ik weer boven staat mān zoontje in het donker bovenaan de trap āmamaā.
Ben van schrik bijna naar beneden gelazerd. Doe ff niet zo eng
Ugh mijn vriend komt nu thuis van een nachtfeestje. Ik ben natuurlijk klaar wakker terwijl ik kon uitslapen 
Ik droomde dat jullie mij aanspraken met mijn echte naam.
Ik kon ook uitslapen vandaag. Lukte niet werd wakker omdat mijn vriend moest werken.