Gister de hele avond zitten funda-surfen, ik vind dat af en toe echt heerlijk. Kijken hoe ik met de waarde van m’n huis anders zou kunnen wonen en vooral wat ik zou krijgen voor een ton extra. M’n vriend kwam thuis en schoof meteen aan en nu hebben we een wishlist met allemaal leuke huizen die we al helemaal ingericht hebben. Terwijl ik absoluut geen plannen heb om te verhuizen natuurlijk.
Ik dacht dat ik weer gelukkiger zou zijn sinds ik na 2.5 jaar weer deel uitmaak van de werkende massa. Op vaste tijden opstaan en naar bed, elke dag weten wat je kan verwachten etc., maar na een maand ben ik nog steeds bekaf. Misschien had ik geen baan van 32 uur als opstap moeten aannemen maar een van 24. Maar die waren lastig te vinden met een beetje oké salaris waarmee ik hard nodig kon sparen. Of is 32 gewoon ook te veel met mijn lichaam. Ik probeer maar het idee te koesteren dat dit tijdelijk is en ik binnenkort weer een heel ander leven ga hebben.
Dit doet me opeens denken aan dat topic dat je een poll aanmaakte met namen en dat anderen dan moesten raden welke je echte naam was.
Ik heb iets belangrijks gedaan waarmee ik een intense periode (zo goed als) afsluit. Maar in plaats van opluchting en ontspanning te voelen, is mijn hoofd met me aan t fucken door ineens allemaal dingen te bedenken die ik misschien fout heb gedaan of beter konden.
Ik ben vandaag echt iets van een uur later op m’n werk, omdat alles tegen zat vanmorgen. En mijn make-up is ook niet goed geblend zag ik net 

Heb vanmiddag mijn tweede - en laatste - sollicitatiegesprek ennnn ik.wil.die.baan!!!
Succes!!
Net zijn m’n nieuwe matrassen geleverd. Als ik vannacht niet goed slaap word ik ZO MAD
Als ik uit mn raam kijk, kijk ik tegen en appartementencomplex aan met daartussen een voetpad zegmaar. Ok vaag, maar nu had iemand daar laatst een hele grote, verrotte, houten bank neer gedumpt. Waarschijnlijk had 'ie 'm niet meer nodig. Zo kansloos, maar nu staan er sinds gisteren ook allemaal spullen op? Zo van, oh als dit er kan staan, kan dit er ook nog wel bij. Kijk ik vanochtend, staat er een hele grote oude stofzuiger naast. Waarschijnlijk is iemand z’n schuur aan 't opruimen. Wtf denken mensen? Nu lijkt 't wel een vuilnisbelt. En ik kijk er tegenaan
Kan ik hiervoor de gemeente bellen? Of ben ik dan een zeikwijf. Krijg die tyfuszooi zelf niet weg natuurlijk
Nee andere zaken. Maar had wel een realisatie mbt hem ja en dat maakte me verdrietig. Nu is het licht maar ben ik nog steeds chagrijnig.
@Lentex lief dat je altijd reageert!
Ja ik zou de gemeente reinigingsdienst bellen. Of een online melding doen.
Ik heb twee dagen vrij en het is zoooo’n godsgeschenk was er echt heel erg aan toe! En m’n broertje is hier dus gaan leuke dingen doen
Goed dat je naar de huisarts gaat. Heb je ontspanningsoefeningen ofzo? Op internet staat heel veel, helpt nooit helemaal natuurlijk, maar alle beetjes helpen.
En ff goed uitzieken en uitrusten voorje weer gaat werken (hopelijk kan dat).
Beterschap 

Ik had nooit zo’n hoge dunk van musicals maar ik was gisteren bij lion king de musical en het was fantastisch
ik heb stiekem gehuild zelfs 
Echt een luxeprobleem maar ik weet gewoon niet wat ik vandaag moet gaan doen. Gewoon totaal GEEN plannen?!
Embrace the Dutch Lifestyle of “niksen”
Haha nee sorry flauw want ken het gevoel, dat is irritant. Hopelijk vind je wat leuks om je mee te vermaken vandaag 
Haha, nou ik hoop niet dat ik de hele dag ga niksen want dan wordt het een laaaange dag 
Ja, ik zou wel een melding maken. Volgens mij heb je online een speciaal klachtenformulier voor dit soort dingen. Ervaring leert dat als je niks doet, het enkel erger wordt want mensen zijn kut.
Kun je afgevallen zijn, maar dat je het niet ziet op de weegschaal? Ik zwéér dat m’n kleren losser zitten, maar blijf maar hetzelfde wegen!