Kan in principe; ben je aan het sporten? (in dat geval kan het zijn dat je spieren hebt aangemaakt, maar vet bent verloren waardoor je slanker bent zonder minder te wegen)
Nee, ben ik niet⊠
Wat is koopwoning in het Engels?
Haha, dan nog kan het hoor, weegschaal geeft ook maar momentopnames, op een dag tijd kan je al minimaal een kilo verschillen in gewicht terwijl je natuurlijk nooit een âechteâ kilo bijkomt/afvalt. Dus omgekeerd kan het ook, dat je twee keer hetzelfde gewicht meet, maar de ene keer slanker bent dan de andere. Niet te veel aan vastpinnen, een weegschaal zegt dus niet zo veel!
Aaahhh, True. Moet me ook erg niet teveel op vastpinnen! Thanks!
Ik ga eind dit jaar naar Spanje en wil al jaren Spaans leren dus heb Duolingo weer gedownload. Deze meid kan al rijst, melk en appels bestellen. 
Heeft er iemand maasticht tips? Als in waar kan ik lekker sushi (eten/halen). Ben er eind van de middag voor werk (morgenochtend). Wil sowieso een rondje hardlopen. En als iemand nog leuke winkeltjes weet dan mag dat ook en ook tips waar ik een lekkere vlaai voor thuis kan halen!
Vlaai bij de bisschopsmolen. In wyck zijn veel leuke winkeltjes en boetiekjes, bv. Noir. Sushi bij tokyoto of een dragon roll bij dadawan. Bij die laatste kan je ook afhalen en dan in het park rond 1992 gaan zitten (aka mijn dagelijkse bezigheid)
@lovepink en hardlopen zou ik rond centre ceramique doen, dan ontwijk je de kinderkopjes in het centrum een beetje
Dankjewel voor je tips! Hier kan ik wat mee!
Hahahaha bedankt! Kom er al jaren dus versta wel veel, maarja zelf spreken is altijd een drama he.
Waar zoek je op als je dit wilt vinden? Lijkt me ideaal!
Ik heb zo een interne sollicitatie. Ben wel zenuwachtig.
Niemand van mijn afdeling weet het, dat wil ik ook graag zo houden.
Ik heb gelukkig niks te verliezen, maar wil natuurlijk wel de andere functie.
Je kunt een app downloaden BuitenBeter en daar kun je meldingen in maken, inclusief foto. De melding wordt dan aan de juiste gemeente doorgegeven en daar krijg je dan keurig per mail antwoord op (meestal)
Succes!!
Oh handig! Thanks.
ik las âjammer geen uniformenâ en ik dacht: damnatio? --> correct 
Ik probeer gezonder te eten (haha grapjas) dus geen suiker meer in mân latte. Bah Bah.
Volgens mij op iets van âphone case cordâ
Ik ben zo gedemotiveerd, ik heb het hele schooljaar geen vak gehaald (grotendeels door medische kwestie) dus ik had al besloten het jaar al over te doen - maar had nog wel drie herkansingen dus die zou ik mooi niet hoeven te doen aan het begin van komend schooljaar. Had al helemaal bedacht dat ik dan al mân minor kon beginnen en verder lekker veel werken en sparen en de andere 5 vakken halen. Nu had ik net hertentamen en het ging gewoon slecht, terwijl ik echt heb geleerd. Leek wel alsof ze net alle dingen vroegen die ik niet wist. Ik zie gelijk alles weer in duigen vallen.
En nu heb ik zaterdag en maandag weer tentamen en dit was al het tentamen waar ik het meeste hoop in had