Ahh succes! 
Aaah 
Ik hoop dat je de motivatie toch vindt 
En misschien valt het wel mee met het vorige tentamen. Ik duim in ieder geval voor je 
Iemand anders heeft mijn beddengoed gewassen en nu ruikt het echt naar mijn eerste vriendje wat een gekke sensatie was toen ik in bed kroop gisteren haha
Jij bent zo’n schatje! Ik ben super chagrijnig maar word gewoon wat minder opgefokt door jouw lieve berichtjes hier te lezen.
Hier krijg je 50 gratis foto’s, wel verzendkosten van 4 euro. Maar als je de foto’s gewoon in een aantal keer splits kan je die code steeds opnieuw gebruiken. Hier
Hoe vaker je het doet, hoe beter het smaakt. Doorzetten is echt key haha
Ahh lief 
Sushi weet ik niet maar vlaai bij Bisschopsmolen, Royal of Peter Lemmens en mijn favo hardlooprondjes zijn op/rondom de Sint Pietersberg!
Aaaah ik wil niet werken straks, echt 0 zin in. Ben veel te hyped voor festivalweekend!
Ik moet echt het huis uit, word gillend gek hier. Maar ik weet niet wat ik ga doen: of naar de bieb en daar wat dingen regelen op mijn computer. Of naar een speciaalzaak om me te laten adviseren en mogelijk iets te kopen? Ik ben best wel chagrijnig en heb pijn aan mijn nek, dus ben bang dat een winkelmedewerker op mijn zenuwen werkt. Maar het is van deze week wel de meest ideale dag om het te regelen nu qua planning. Ik kan niet beslissen en daardoor blijf ik maar op de bank zitten en word mijn humeur nog slechter. Oja die speciaalzaak is niet om de hoek dus moet er ook tijdje voor reizen wat me meer doet twijfelen…
Iets kopen. Altijd iets kopen.
Mijn humeur wordt daar nooit beter van :o Shoptherapie bestaat niet in mijn wereld. Ik loop dan alleen maar meer opgefokt rond en kan iedereen wel schieten :’)
Dan dingen regelen in een rustige omgeving haha.
Waarschijnlijk erger ik me daar ook aan allerlei geluiden om me heen. Ademhalende mensen bijvoorbeeld :@. Ok ik denk dat niemand iets goed kan doen vandaag haha. Woonde ik maar in een bunker :’)
He shit, de vorige keer had ik 'm gelijk opgezegd en nu wilde ik dat dus weer doen 
Mijn coping gedrag is niet de beste. Meestal ga ik slapen en wachten tot de dag over is :’) Maar ze blijven maar fucking herrie hier maken dus ben sowieso opgefokt hier in huis. Ga toch maar de deur uit
Mochten mensen hier nog Pride shirts van de Hema willen ze zijn nu te koop in Amsterdam of zo en online. Ontworpen door Victor en Rolf.
Ik heb Mn “gratis” abo stopgezet maar kan nog steeds kijken (2 weken later) dus misschien is er een fout waar ze nu aan werken?
Ik had deze ook gezien inderdaad. Merkte alleen dat het me een beetje irriteerde ofzo, ik denk omdat het me tegenstaat dat allerlei nikszeggende (ha-ha, pun not intended) termen opeens verheven worden tot een soort ‘concept’ ofzo waarvan ik echt denk, tsja, lekker vernieuwend of wereldveranderend inzicht. Hetzelfde vond ik van hygge.