Wat je even kwijt wil #24

Haha deze vraag. Het heeft te maken met werk en studie wat weer samenhangt met allerlei andere zaken, laat ik het daar op houden. Oh en daardoor ben ik extra prikkelbaar denk ik, waardoor zaken als een verbouwing naast mijn hoofd en nekpijn nóg irritanter zijn dan ze al zijn zonder die werk/studiezaken.

Toen mijn kies boven was getrokken kon ik dezelfde middag weer pannenkoeken eten, die aan de onderkant gaf wat meer last. Tip is wel om je wang te koelen tegen de zwelling en om zachtjes je wang te masseren (klinkt raar maar bij mij hielp het, ik kreeg door de zwelling mijn mond bijna niet meer open). Vloeibaar of zacht eten is wel handig om in huis te hebben. Ik kreeg ook Brufen, van die ibuprofen-bruistabletten die snel werken, die vond ik wel fijn.

1 like

Ik heb dezelfde dag nog nibb its gegeten

1 like

Ahhh kak. Ben je in de gelegenheid om snel terug te gaan? Lag hij er nog?

Ff over je hoofd en nekpijn he, ga je hiervoor naar fysio?
Zo ja, laat ze wat beter hun best doen. Zo nee: doe!!!

1 like

Ben er al vaker voor naar geweest, maar het komt elke keer weer terug eens in de zoveel weken. En soms vaker in een paar weken tijd. Stress werkt op mijn schouders blijkbaar volgens de fysio. En ook met oefeningen en dry needling bleven die periodes met een stijve nek er. Word nu ook echt chagrijnig van mijn tas die veel te zwaar is waardoor m’n schouder nog kutter voelt.
Klaag klaag. Sorry jongens. Meiden. Hopelijk snel vrolijkere berichten.

Ik zit nu met een dikke wang op de bank. In ieder geval ervoor zorgen dat je coolpacks oid in de vriezer hebt zodat je kan koelen om de zwelling tegen te gaan.

Operatie en verdoving vielen me echt mee maar de hamsterwang is toch wel een beetje vervelend. Eet nu veel aardappelpuree en soep, andere dingen gaan ook wel maar kan nog niet zo goed kauwen.

1 like

Hoe groot is de kans dat er in een fles cola zero ‘echte cola’ zit ipv zero cola? :roll_eyes:

Ja ik krijg er wel iets voor terug haha

1 like

Oh kut zeg…
Bij mij hetzelfde hoor, maar wel beetje bij beetje gaat t beter…

De kaakchirurg is juist heel snel en efficiënt. Vond het denk ik minder erg dan bij de tandarts.
En wat iemand al zei, vraag om een recept voor Brufen bruis! (Het liefst voor de verdoving, daarna praat het lastig weet ik uit ervaring :crazy_face:) en zo snel mogelijk koelen.
Succes morgen!

1 like

Ik had vanochtend een afspraak bij de tandarts omdat ik een gaatje heb, heb hem verzet naar september omdat ik echt geen zin heb.

1 like

Ik ga volgende week sushi eten met mijn vriend voor mijn verjaardag, en ik heb er nu al trek in. Nog 7 dagen wachten :joy:

4 likes

Yes. M’n vriend en ik gaan minder op onze telefoon en vandaag zit ik al op 2,5 uur minder dan gemiddeld. Volhouden dit. En onze aanstaande vakantie gaan we alleen bij t huis ff een uurtje op WiFi en verder ook niet. Mega zin in.

19 likes

Hahaha dit doe ik ook altijd, meestal ben ik dan ook te pussy om af te bellen, dus stuur ik een snelle email

1 like

Hopelijk komt dit niet oordelend over, en weet er ook het fijne niet van, maar je bent zwanger toch? Volgens mij hebben je tanden/kiezen/mondomgeving het dan lastiger en is het allemaal gevoeliger. Een reden om je gebit goed in de gaten te laten houden. Besef me nu wel dat september niet pas over een half jaar is, we leven al in juli.

Haha ik heb net serieus zitten staren alsof de witte strepen aan de bovenkant “oksels” waren (en je dus armen ziet links en rechts) en me verbaasd over de gekke vorm van het lichaam :sweat_smile:

51 likes

Omg hahaha ik dacht precies hetzelfde! Totdat ik jouw tekst las.

11 likes

Kom net van de H&M vandaan en ik voel me zo lelijk nu door die kut pashokjes met dat vreselijke licht.

Lief van je! :heart: Ik heb zaterdag de volgende maar heb nu even besloten dat ik pas ergens vanavond wat ga doen en nu even ga bijkomen, voel me ook niet zo lekker. Komt wel weer goed.

1 like