Wat je even kwijt wil #24

Klopt, alleen heb ik altijd al last van gevoelig tandvlees en ellende met mijn gebit. Dus nu wilde de tandarts ook tandsteen gaan weghalen en juist omdat het nu allemaal wat gevoeliger is had ik hier echt even geen trek in. Lig al de halve dag op de bank de afgelopen weken door misselijkheid en extreme vermoeidheid.

Maar in september ga ik braaf heen, ik poets ook goed met een elektrische tandenborstel dus komt vast goed :blush:

Neeeeeee er is helemaal niemand die er goed uit ziet in de pashokjes van de hm. Ligt echt niet aan jou, houd op hoor (:

1 like

Oh man, ik heb met een vriendinnetje afgesproken om naar een plantensale te gaan en daarna even wat te gaan drinken. We wisten allebei niet precies hoe laat we thuis zouden zijn en konden vertrekken dus zouden even contact houden. Ik als een gek naar huis haasten zodat ik op tijd klaar zou staan, en nu hoor ik niks (uiteraard berichtje gestuurd). Was even vergeten dat het altijd zo gaat met haar en ik had me zo verheugd! Geef het nog een half uurtje en dan ga ik iets anders doen of iemand anders uitnodigen.

wat voor een plantensale en waar? klinkt leuk namelijk :biggrin:

ik heb vandaag echt lekker gewerkt aan mn analyse
moet best wel wat gecompliceerde (lol voor mij dan) analyses doen en zelfs op youtube staan hier geen filmpjes van :exploding_head: dus ben blij dat ik morgen met mijn supervisor heb afgesproken

en vanavond lekker tapas eten en naar de film met m’n moeder als cadeautje voor d’r verjaardag… echt zin in :star_struck:

2 likes

Ik maak op het moment iets heftigs door en weet dat ik het komende dagen ook zwaar ga hebben. Kan het ook niet tegen iemand kwijt, naast mn vriend, omdat ik niet wil dat iemand die ik ken het weet. Geen idee wat dit bericht ook uithaalt, maar toch :slightly_frowning_face:.

3 likes

Dit klinkt heel naar voor je :(. Ik ben maar een onbekend persoon via een forum, maar als je graag je hart wil luchten mag je mij een privƩ berichtje sturen!

1 like

Je mag me pben hoor :kissing_heart:

1 like

@Luzarl ik za g je story al. :crossed_fingers:t2::muscle:t2::muscle:t2: Mooi zo

Gefeliciteerd :grin:

@anon50122296 @GroenTakje heel lief :slight_smile: ik denk er nog even over na, maar denk dat het wel fijn is om het ergens kwijt te kunnen

1 like

Heeft hier iemand tele 2 en op dit moment ook problemen met mobiel internet?

Nee volgens mij niet, maar wel met Instagram. Misschien is dat 't?
Krijg steeds foutmeldingen, berichten laden niet en kan niets liken

Ja dat heb ik ook! En net laadde YouTube ook niet goed, dus dacht dat het aan mijn internet lag. Misschien toeval dat ze het allebei niet doen.

Ik ga zo eten bij de ouders van m’n vriend maar ik heb echt geen zin. Het zijn hele aardige mensen maar heb gewoon geen zin in sociaal doen want ben hartstikke moe en wil het liefst nu al naar bed :weary:

:heart::heart:

1 like

Ahhh ja hij lag er nog! En de mensen die er nog zaten herkenden me meteen gelukkig.

2 likes

Late reactie, maar ik heb dit gedaan. Wel alweer een heel tijd geleden.

Het was goed geregeld vanuit de organisatie. Alleen het einde had toen beter geregeld kunnen worden (weet niet hoe dat nu is geregeld). Maar het eindigde toen vrij abrupt wat voor die kinderen natuurlijk wel raar is.

Kan je met iets kleins beginnen? Een ruimte in je huis opruimen of zo, of de bestanden op je computer ordenen? Ik krijg meestal meer motivatie als ik met een overzichtelijk karweitje begin dat niet te lang duurt en dat ik niet heel kut vind om te doen. (Misschien is de rotzooi meer mentaal, maar ook dan scheelt het bij mij als mijn huis in elk geval redelijk netjes is.) Sterkte in elk geval :orange_heart:

6 likes

Oh lol de trein voor ons is kapot dus nu rijden we met 25 km per uur terug naar Leiden en moet ik omrijden waardoor ik de reservering bij het restaurant en de film niet meer haal :slight_smile:
WƔt kut

Haha, dank voor de tip! Daar had ik zelf waarschijnlijk niet over nagedacht. Ik schrijf het op en vraag er van tevoren om. Zak met erwten in de vriezer om te koelen en linzensoep, makkelijk kauwbaar stoofpotje en bananen-mango’ijs’ om te eten. Zo goed zorg ik zelden voor mezelf, dus dit moet wel goedkomen.

2 likes