Wat je even kwijt wil #24

@MadameMignon sprinkler heeft een plantensale in Amsterdam tot 20:00

1 like

Dat ik zwaar ruk zeg!!

1 like

Uit de koelkast?

Behalve als het al een jaar in de vriezer ligt kan er weinig aan niet goed meer zijn dan lijkt mij?

Ik bedoel, als je het dezelfde dag invriest kan het niet bedorven zijn toch

Ik heb net een cornetto op en ik heb zo het vermoeden dat dit niet de laatste was voor vanavond.

8 likes

Er lagen nog verschillende ijsjes op kantoor. Hebben we met de groep lekker opgegeten. Heerlijk.
Kan ik mooi met mijn verjaardag weer ijs uitdelen. Weer de vriezer vullen.

Caramel??

Kan het niet wat anders zijn dan?

1 like

Nee ik had normale gekocht bij de appie en zag daarna een Lidl reclame met caramel. Baal echt dus moet ze nu maar snel opeten zodat ik caramel kan kopen. Echt een probleem. :woman_shrugging:t4:

Ik zou het doen! Ze zijn goddelijk :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Aahh ik snap je, maar geef jezelf de tijd om weer te wennen. Daarnaast is werken ook best vermoeiend, ik werk al 3 naar fulltime en blijf ook wel moe na zo’n dag. Denk dat dat ook wel normaal is!

Oh shit beterschap!

1 like

Buikgriep? Gewoon stom toeval?

Het is idd vervelend, maar als het door de kip komt kun je salmonella krijgen ( heb je groene poep?) en dat kan van de rest niet, vandaar mijn vraag

2 likes

Weet iemand hoeveel je kunt lenen bij DUO als je stufi is afgelopen maar je nog wel studeert? Mijn stufi loopt per september af, en wanneer ik naar de bedragen vooruit kijk zie ik vanaf sept. dus 476 euro of zoiets staan. In ieder geval het maximum bedrag wat ik nu ook naast mijn stufi kan lenen. Weet iemand of dit klopt?

Je kunt gewoon max lenen, dus stufi die je nu ontvangt plus wat je nu ook kan lenen.

Ik heb geen basisbeurs meer en kan incl collegeldkrediet iets van 1075 lenen geloof ik. Bij mij stond er toen ook een heel laag paniekbedrag maar toen ik een maand doorklikte kon ik gewoon hoger instellen!

Bleh was vandaag op werk al helemaal niet fit, maar ik heb nu koorts, wil me echt niet ziekmelden in week 3 :sob: Ik ben ook super dom geweest het nummer van de teamleider niet in m’n telefoon te zetten dus kan haar niet eens benaderen :expressionless:

Heb je niet hebt nummer van een andere collega. Dan kun je aan een van hun haar nummer vragen. Ziek is ziek. Beterschap l!

Nee, ook niet. Ik heb wel het nummer gevonden van een collega op google, dus als ik echt ziek ben, ga ik hem maar appen (wel raar :sweat_smile:) thanks voor je reactie iig! X

1 like

En een mailtje met nummer in de ondertekening/handtekening?
Beterschap!