Wat je even kwijt wil #24

Konijnen haar telt niet zeker? Heb een mega konijn met een wintervacht die nu pas loslaat, is genoeg voor zeker 3 katten haha

Ik kan best mijn kat voor je borstelen hahah. Hoe veel zou je nodig hebben?

1 like

Ik heb er 4 met haar
kan wel even borstelen van de week :joy:

1 like

Dit haal ik er uit na een kleine borstelbeurt. Met 2 Perzen heb ik genoeg haar om een trui te maken

10 likes

@FrozenFlame @QueenOfEngland @Cheesy Ja ik maak echt geen grapje hahah, ik wil graag zo veel mogelijk kattenhaar. Jullie zouden me echt heel erg helpen! :raised_hands:t2:

Stuur maar een pb dan ga ik voor je verzamelen

1 like

Ja stuur maar een pb! Ik wil best voor je verzamelen. Ik heb alleen niet zoveel als @QueenOfEngland hoor hahah

1 like

Als t goed is hebben ze genoeg opgespaard, maar daar ga ik achterkomen. Stuur maar een pbtje. Helpt dat echt? Nooit geweten haha

1 like

Ah leuk!! Ik kan zelf niet, maar vind het echt leuk dat dit soort dingen kunnen via het forum!:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hier ook twee katten, mocht je het nog nodig hebben laat maar weten!

1 like

als ik laat op de avond niks te doen heb zoek ik weleens random shoplops of pashokjes shoplogs op youtube om lekker te cringen

3 likes

OEPS ik was te enthousiast en nu is het nogal uit de hand gelopen hier :rofl:

49 likes

Chill! Exit muizen

Ik ook en daardoor kom ik soms echt video’s tegen waarvan ik denk “WAAROM UPLOADEN MENSEN DIT”

2 likes

haha ik kom allerlei kledingstukken tegen waarvan ik in de winkel denk ‘haha wie the fuck draagt/koopt dit?’

2 likes

Ik heb eindelijk een koekje waar ik al de hele dag zin in had.

2 likes

Een piemelkoekje?

Weg

2 likes

Huh :face_with_raised_eyebrow:

Maakt hij niet ook een grapje nu?

Idk? Hij is 20 minuten geleden weggegaan en reageert sindsdien nergens meer op. Zn huis is hier 5 minuten rijden vandaan