Wat je even kwijt wil #24

@Luzarl @Annie Ah thanks! Ik had inderdaad ook even een paniekmomentje maar dit stelt me gerust!

Superlief zeg!

1 like

Heeft iemand een kat die belachelijk verhaart en zo ja, ben je bereid dat haar te verzamelen en naar mij op te sturen? Ik heb kattenhaar nodig tegen muizen op zolder :grin:

5 likes

Let op: De prijs van artikel Philips PowerPro Aqua FC6405/01 - Steelstofzuiger (€ 279,99) is verlaagd naar € 279,30. Dit is aangepast in het winkelwagentje.

Ja hoor bol.com, dat trekt mij echt over de streep

12 likes

Konijnen haar telt niet zeker? Heb een mega konijn met een wintervacht die nu pas loslaat, is genoeg voor zeker 3 katten haha

Ik kan best mijn kat voor je borstelen hahah. Hoe veel zou je nodig hebben?

1 like

Ik heb er 4 met haar
kan wel even borstelen van de week :joy:

1 like

Dit haal ik er uit na een kleine borstelbeurt. Met 2 Perzen heb ik genoeg haar om een trui te maken

10 likes

@FrozenFlame @QueenOfEngland @Cheesy Ja ik maak echt geen grapje hahah, ik wil graag zo veel mogelijk kattenhaar. Jullie zouden me echt heel erg helpen! :raised_hands:t2:

Stuur maar een pb dan ga ik voor je verzamelen

1 like

Ja stuur maar een pb! Ik wil best voor je verzamelen. Ik heb alleen niet zoveel als @QueenOfEngland hoor hahah

1 like

Als t goed is hebben ze genoeg opgespaard, maar daar ga ik achterkomen. Stuur maar een pbtje. Helpt dat echt? Nooit geweten haha

1 like

Ah leuk!! Ik kan zelf niet, maar vind het echt leuk dat dit soort dingen kunnen via het forum!:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hier ook twee katten, mocht je het nog nodig hebben laat maar weten!

1 like

als ik laat op de avond niks te doen heb zoek ik weleens random shoplops of pashokjes shoplogs op youtube om lekker te cringen

3 likes

OEPS ik was te enthousiast en nu is het nogal uit de hand gelopen hier :rofl:

49 likes

Chill! Exit muizen

Ik ook en daardoor kom ik soms echt video’s tegen waarvan ik denk “WAAROM UPLOADEN MENSEN DIT”

2 likes

haha ik kom allerlei kledingstukken tegen waarvan ik in de winkel denk ‘haha wie the fuck draagt/koopt dit?’

2 likes

Ik heb eindelijk een koekje waar ik al de hele dag zin in had.

2 likes