Een piemelkoekje?
Weg
Huh 
Maakt hij niet ook een grapje nu?
Idk? Hij is 20 minuten geleden weggegaan en reageert sindsdien nergens meer op. Zn huis is hier 5 minuten rijden vandaan
Ik had geen zin in piemel. Dus heb maar chocolade koek genomen.
Weg
Ik heb net van mn new yorker geleerd dat aap , you is in Hindi . Lof it.
Snap ik, wat een kutactie!
Ik: oh ben wel een beetje aangekomen de laatste tijd, toch maar wat meer bewegen en op mn eten letten
doet 20 minuten yoga voor beginners
Ik: goed gedaan deze bak ijs verdien je
Zo gaat het vast lukken 
Sorry moest het even kwijt
Hè bah klinkt echt moeilijk
knuffel!
Vind het ook al best raar dat hij kaarten zonder drank niet leuk vindt, klinkt toch best apart? Waarom maakt drank het veel leuker.
Ik denk dat we hier wel 100x kunnen zeggen dat je meer verdient en iemand niet moet terugnemen die je ooit zo behandeld heeft, hoe kun je nog van zo’n iemand op aan? Maar hoe vaak het ook wordt gezegd, dat je meer waard bent, en dat je op jezelf moet letten, ik ben toch bang dat het aan dovemansoren is gericht. Of doet het wel wat met je, die "waarschuwings"berichten hier?
Maar er is toch al twee keer iets groots voorgevallen(tenminste dat deelde je op het forum) dus waarom zou het niet nog een keer kunnen gebeuren? Het was duidelijk niet eenmalig. Ik vind het echt heel naar hoe je je laat behandelen en dit gaat nooit iets worden waar jij gelukkig van wordt. De enige toekomst die hierin zit is een ongelukkige(maar hee, wel met hoop dat het ooit beter wordt!) Hoop dat je ooit meer van jezelf gaat houden en leert dat je het allerbeste waard bent en niets minder.
Arrrgh. Wij vliegen dit weekend en we mogen 20 kilo heen, en maar 15 kilo terug, omdat we terug een overstap op Londen hebben met EasyJet… Ik zit nu al op 14,3 kilo. Naja, na drie weken hoop ik dat alle shampoo leeg is en dat ik mijn schoenen miss in mijn rugzak kan stoppen. Ik wil toch wel een beetje shoppen haha.
Ik wilde vandaag baantjes gaan zwemmen, maar toen ik eenmaal bij de balie van het zwembad stond bleek dat het i.v.m. de vakantie niet mogelijk was om baantjes te zwemmen. Daar stond ik dan met mijn goede gedrag 

Hahahaha herkenbaar 

Ik rij met mijn vriend van los angeles naar las vegas en wat een saaie kut weg is dat zeg
en ik mag natuurlijk niet rijden want hij wil niet dood maar zie wel dat hij moe is van het rijden
Ik stap net de douche uit en mijn aders zijn ineens meeega zichtbaar. Kan dat door de warmte komen? Heb dat normaal echt nooit
Ja je aders kunnen inderdaad zichtbaarder worden door warmte.
Wat vet wel! Zie nu echt helemaal voor me dat jullie in een coole auto rijden op zo’n lange lege weg door de woestijn
Misschien kun je hem opfrissen door bij een diner te stoppen voor een hamburger of milkshake met truckers!!! (Zo zie ik dat voor me tenminste hahaha)