Wat je even kwijt wil #24

Heb net een fanfic gelezen (don’t judge) en nu wil ik hier naartoe.

2 likes

Thanks!! Ik moet jou vaker appen als ik paniekmomentjes heb want jij weet altijd alles :heart:

1 like

Ik heb vanaf vandaag 3 weken vakantie en ben naar het terras gegaan om het te vieren. Had als yay vakantie-ding tequila besteld, was geen supergoed idee

7 likes

Hahah dat mag altijd. Ben zelf nogal paranoïde soms, zoals je weet haha.

Heb net van die kant en klare Italiaanse knoflookbroodjes zitten vreten en holy shit ik stink echt ontzettend.

4 likes

Ik moet slapen, m’n nek doet nog pijn. Nu ook uitgestraald naar m’n hoofd en rug en andere kant. En ik heb buikpijn en misselijk en dat is meestal een voorteken van een paniekaanval. Wil ik niet. Wil slapen.

@anon50122296 @Sjern @ellegirltalk bedankt (weer) voor de lieve berichtjes. Jullie hebben helemaal gelijk en moet hem echt uit mn leven bannen, maar verstand vs gevoel en het is zo lastig. Ga in ieder geval proberen om er minder over te posten op het forum want wil niet dat het wordt van ‘heb je lightbox weer met dr gezeik over dr (ex) vriend’’

2 likes

Super lief en je hebt ook helemaal gelijk. :heart: Heb je berichtje gescreenshot zodat ik het altijd terug kan lezen.

Ik moet dit allemaal even laten bezinken… Alhoewel ik natuurlijk dondersgoed weet wat de juiste keuze is.

(Wil je het verwijderen? Ga mijn berichten ook leeg maken)

1 like

Hahaha ja we hebben wel een coole auto en zijn ook gestopt bij een 50’s diner om te eten :joy: maar daarna kwamen nog 2 uur saaie woestijn wegen

2 likes

Vandaag zat ik op een terras aan het water, waar ze ook boten verhuurde. Er was een personeelsuitje van een bedrijf en zij gingen varen. Even later kwamen ze terug en zat er vrouw te roepen ‘ik ben zooooo dronken hahaha’. Daarna zag ik de serveerster met een emmer en handdoeken lopen, had ze alles onder gekotst.
En voordat ik wegging, ging ik even naar de wc en lag ze daar op de grond met der hoofd boven de pot. Toen zei haar collega ‘wat een kankerzooi, je had ook nooit die kankerwijn moeten drinken maar gewoon aan het bier’.

Loooool zooooo beschamend, dat zal ze nog wel altijd moeten horen op haar werk. Ik hoorde buiten al andere collega’s roddelen over haar ‘binnen 20 minuten had ze die fles wijn al leeg.’

14 likes

Wat goed dat je voor jezelf gaat kiezen ongeacht de meningen van andere. Fijn ook dat je collega goed reageerde. Probeer in te blijven zien waarom jij deze keuze maakt. Jij vergooit je toekomst niet, jij bent hard je best aan het doen om een fijne toekomt voor jezelf te creëren. Dat is wat telt. Jij moet je eigen toekomst leven en niet alle andere personen die denken dat het nodig is om een mening te geven over jouw keuze.
Ik snap dat het lastig is, zeker omdat het een persoon is die dicht bij je staat. Misschien kun je (misschien heb je het ook al gedaan) tegen die persoon zeggen dat deze keuze je gelukkig maakt en dat je erg verdrietig wordt van opmerkingen als ’ je gaat het sowieso niet afmaken’. Wat heb jij aan zo een mening en wat heeft die persoon eraan om dit te melden. Ik mag aannemen dat deze persoon het beste wil voor jou en alleen jij kan aangeven wat het beste is voor jou.
Probeer in te zien watvoor stappen je nu al gezet hebt. Je hebt een keuze gemaakt, waarvan je wist dat niet iedereen het er mee eens zal zijn. Je hebt een plan voor de toekomst, het is niet alsof je gaat afwachten tot er iets naar je toe komt. En je hebt voor ogen waar je heen wilt. Hier mag je super trots op zijn!

Ik heb vanavond voor het eerst in mijn leven mogen ervaren wat je voelt als je bovenbenen tegen elkaar aan schuren terwijl je loopt en het is echt pijnlijk

Ik stond net met m’n make up te doen in de badkamer toen er door het openstaande raampje zon gigantische mot naar binnen vloog :sob:ik stond al met een elektrische vliegenmepper en een handdoek klaar om m te killen maar hij vloog natuurlijk alle kanten op en had geen tijd daarvoor want moest naar werk

Heb m nou opgesloten in de badkamer maar ik zie zoooo op tegen vanavond, enge beesten
Durf amper naar binnen nog. Heb al m’n make up al verplaatst naar de woonkamer, zelfde met m’n tandenborstel. Douchen is overrated, toch?

Ik heb vandaag mijn laatste dag op mijn huidige baan, dan heb ik vakantie tot ik mijn nieuwe baan start op 1 augustus :blush: :partying_face:

21 likes

Sam Smith gebruikt allemaal “vrouwelijke” bewegingen en danspasjes in z’n nieuwe clip en ik vind het echt tof.

Nu op naar een wereld waarin het niet tof of uitzonderlijk is maar we eraan gewend zijn. :thumbsup:

14 likes

Wat tof! Ik heb alleen de video gekeken zonder geluid want ik kan zijn stem niet uitstaan. :stuck_out_tongue:

8 likes

:flushed:

why :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: ?

Hij zingt zo mooi en je kunt zo lekker met hem meezingen in de auto

3 likes

Ik heb altijd gezegd dat ik nog wel even zou wachten met een ooglidcorrectie maar gisteren plakten mn oogleden weer zooo erg. Op het einde van de dag zijn mijn oogleden echt geïrriteerd.