Oh ik heb zo slecht geslapen. Ben in Maasticht en 80%van het hotel was naar André… ze waren zooooo luidruchtig. Zware ochtend
Ik ga vandaag mijn ontslag indienen en ik ben echt zenuwachtig. Het is ook nog een super drukke periode op m’n werk dus het is ook best lullig, ben benieuwd hoe mijn baas gaat reageren…
Leuk! Toekomst vergooien vind ik nogal dom gezegd van haar, kei veel werk in het onderwijs nu. En (meestal) hartstikke leuk 
Succes!!
Ik ga vanmiddag naar de Zwarte Cross en heb er ZO veel zin in!
Gaan er nog meer van hier?
Vind het zo jammer dat het zo bekend staat als een boerenfestival… En ja, het is ook wel lomp, maar het is veel meer dan dat.
Festival timeeeee
Ik krijg m’n ontbijt niet eens meer door m’n keel 
Haha ja ik hoor indd van mensen uit de buurt (Ik woon er best dicht bij) dat ze niet meer gaan omdat ze het allemaal wel gezien hebben. Die houden er indd niet van dat het zo groots is geworden. Ga jij ook? 
Haha zo herkenbaar dit
Kan iemand mij geruststellen?
We hebben een huis gekocht, helemaal blij mee. Gisteren waren we er en toen overviel mij een gevoel van “oh mijn god wat hebben we gedaan”. Ineens had ik het gevoel dat het heel gehorig is. M’n vriend zegt dat ik daar nu gewoon hyper sensitief voor ben en dat het niet echt zo is.
En dit gedrag herken ik ook wel van mezelf, nu ga ik ineens super kritisch overal naar kijken terwijl ik het huis de vorige keren hebben vond.
Herkent iemand dit?
Ehmmmm…ja!! Wij zijn net verhuisd en nog aan het klussen en elk klein dingetje valt op, een tegel die net niet goed betegeld is, verwarming die net niet mooi hangt. Omdat je er nu zo mee bezig bent valt alles op. Is straks als alles ingericht is weer anders, denk ik! Het is ook super spannend, een huis kopen. En ook echt wel een soort gok vind ik, wij hebben een half uur bezichtigd en hoppa gekocht. Nu ga je het huis pas echt leren kennen eigenlijk.
Ja, ik heb dat ook! Dat ik bij het tekenen toch zag dat de muren niet helemaal perfect zijn afgewerkt … Maar is goed te fixen denk ik dan maar, en ik hoop als we er straks wonen dat het snel als ons ‘eigen’ voelt. En ik ben vooral bang dat we er straks wonen en erachter komen dat de (achter)buren super luidruchtig zijn. Dat is echt mijn ergste nachtmerrie en iets wat je niet helemaal kan uitsluiten van tevoren…
Ja precies! Ineens vond ik de morgen heel goedkoop ogen (moet al blij zijn dat die erin zitten…). Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Haha ja het voelt ineens zo definitief ofzo! Terwijl ik jaren lang zonder zeuren in een crappy lawaaiig huurhuis heb gewoond. En nu ineens zo piepig doen.
Ja dat is ook mijn grootste angst! En gisteren hadden we alle ramen open en de buurvrouw ook en toen hoorde je haar praten en toen freakte ik helemaal “oh nee het is super gehorig, we horen alles” maar ik let daar dus heel erg op, ging zelf fluisteren om het extra goed te horen en een helemaal leeg huis echoot nu natuurlijk als een dolle. Dus ik weet dat ik me er helemaal op focus, maar toch ben ik bang dat ik alsnog gelijk heb (lekker duidelijk verhaal dit).
Iemand in mijn Whatsapp lijst heeft echt zo’n mega random status update gedaan. Je ziet dan zo’n leeg appartement en dan dat hij naar binnenloopt, de lattenbodem in het bed legt, een matras die in plastic zit eruit haalt en hij die matras in het bed legt. Oké dan haha wtf heel random. Maarja hij heeft dus een bed met een matras.
Kan een Samsunggebruiker mij wellicht uit de brand helpen? Ik word soms zo agressief van deze telefoon :’)
Als ik WhatsApp open, staat er dat ik de nieuwe versie moet downloaden. Als ik naar de Play Store ga, zie ik echter alleen verwijderen of openen, maar niet updaten. Ook als ik naar het overzicht van mijn apps ga, staat daar geen update van WA. Ik kan de app nu alleen nog gebruiken als ik de datum verander
Dus eh, iemand die weet hoe deze oma dit kan oplossen?
Ik ga vanmiddag op vakantie, en ik heb het voor elkaar gekregen om bijna al mijn bezittingen in mijn backpack en rugzak te proppen. Ik schaam me stiekem een beetje maar ik wil eigenlijk geen consessies doen. Dan maar een hernia, ik ga toch vaak genoeg languit op het strand liggen.
Het lukt allemaal echt niet op werk. Elke keer gezeik, elke keer voelt het dat ik tekort schiet of het lukt me gewoon niet.
Pfff… Ik heb vakantie nodig.
Ik deed dit tijdens m’n laatste vakantie ook, maar had toch wel spijt onderweg. Het gewicht was nog wel te doen, vond vooral het steeds weer inpakken van al die spullen en alles er in proberen te krijgen terwijl het maar net past zo’n gedoe.
Omg ik had jeuk ergens in mn jurk, zit er een zilvervisje. GOOR. Heb ongeveer mn schouder uit de kom getrokken om in paniek dat ding weg te krijgen haha
Omg. Ik scande je tekst i.p.v. woord voor woord lezen. Waardoor ik dacht dat je een zilvervisje in je oor had!! In je jurk is nog steeds horror.