Wat je even kwijt wil #24

Je kan via de website van WhatsApp ook altijd de nieuwe versie installeren! Als ik mijn vader’s Samsung moet updaten doe ik het ook altijd zo en dat gaat prima.

Yess zo leuk, vet mooie clip ook

Zonder aangehecht kaartje kan je volgens mij nooit ruilen toch? Vind Zara overigens ook een nare winkel.

1 like

Ja, dat doet het dus ook niet :’) Ik denk dat ik de boel maar gewoon verwijder en opnieuw installeer.

Dat ga ik ongetwijfeld ook hebben :joy_cat:

Haha omg ik kuis appartementen van oudere mensen en sommige zijn een beetje verward en niet helemaal bij de wereld. Nu zei zo’n vrouw: ‘waarom heb jij een ring in je neus?’ ik: ‘omdat ik het mooi vind’ en zij zo: ‘is het een verlovingsring misschien?’
Ja hoor in m’n neus :joy::joy:

57 likes

Ja, van die korte legging-achtige broekjes, kan je sowieso wel bij een zeeman/hema halen. Een andere optie is roldeo opsmeren maar broekjes zijn wel beter, vind ik.

Woon je dicht bij een primark? Daar hadden ze van die dunne katoene korte leggings. Voor maar 4 euro

Werkt de roldeo methode echt? Ik probeerde het in Spanje maar omdat het na 10 minuten opdroogde kreeg ik een heftiger schurend effect dan als ik dat niet deed. Is het dan een bepaald merk deo? Of had ik gewoon pech? haha

1 like

Is het jurkjes dag vandaag? ( ben nog niet buiten geweest) in de zin van: zonder panty? Of is dat te koud…

2 likes

Voor mij werkt dit ook alleen als ik blijf bij smeren! Als het opdroogt word het inderdaad alleen maar erger. Ik doe nu van die corrigerende gladde broekjes er onder en dat is zooo fijn.

@anon50122296 Hier is het al echt warm (zuiden des lands) en lopen de meeste in korte broeken en jurkjes voorbij.

Ah top Thanx!

1 like

Ja, wat @Rozecoupeschaar al zegt, het werkt wel echt maar je moet blijven smeren. Zelf ga ik ook liever voor een strak corrigerend broekje er onder, ziet het er gelijk wat slanker uit :grimacing:

@anon50122296 Ja, ik woon aan de kust en had het net aardig warm in m’n spijkerbroek en blouse, zon schijnt al flink.

2 likes

Weet je al hoe laat je wil gaan beginnen? Ik zou dit heel leuk vinden! Ik weet alleen nog niet zeker of ik kan.

Oh en het is helaas ook nog verder reizen dan ik dacht. Maar ik denk er nog even over na!

1 like

Sowieso een kort broekje, ik vind deze van het Kruidvat het fijnst!

4 likes

Shit ik ben op vakantie dan maar wil ook met de babykonijntjes knuffeln :triumph:

2 likes

Bij mij werkt die echt perfect! Heb roldeo van de dove, weet niet of dat nog verschil maakt. Moet het wel om de zoveel tijd even opnieuw erop doen, als het warm is en je zweet wat meer wel vaker, maar over het algemeen top :+1:t2: Ook als het opgedroogd is bij mij!

1 like

Net bij de tandarts geweest en ik ben zo blij met hoe mooi schoon en wit het er nu weer eruit ziet. :heart_eyes: (Ik rook enz en ik had wat vlekjes op mijn ondertanden ineens dus het verschil is echt enorm)

1 like

Welke Allstars zal ik meenemen op vakantie? Ik twijfel al de hele week. We zijn vooral in grote steden, voor natuur heb ik al andere mee.

• Roze
  • Wit

0 stemmers

Heb een bijkom dag nodig na gisteren denk ik, maar die zijn niet altijd leuk want dan ga ik nadenken. Nadenken is niet leuk :see_no_evil:

1 like