Maar soms ook wel goed. Kan je wat afleiding vinden in series of (Engelse
) boeken? Hopelijk geniet je ook beetje van het bijkomen!
Ik vind de lunchpauze op werk elke keer weer een drama. Mijn neus is overgevoelig en ik ruik werkelijk alles. Zo erg dat ik er zelfs van moet kokhalzen. Vooral eieren, pindakaas en salades kan ik echt niet aan. Zit nu voor de zoveelste keer weer gezellig alleen achter mij bureau te eten. 
Vaseline werkt ook goed als noodoplossing!
@GroenTakje
Ik ga dat idd doen. Lezen, netflix en tekenen ofzo.
Komt goed, nu ben ik t ook weer een beetje kwijt. Analyseren en relativeren helpt dan wel. Thanks 
De koninklijke familie âplaatstâ op instagram een foto van de laatste schooldag van Ariane op de basisschool. Voor mân gevoel is Amalia echt vorig jaar naar de brugklas vertrokken haha, wat worden ze oud (en ik dus ook iel)
Kut zooi, heb nu ook spint in mijn bananenplant. Van de week een calathea weggegooid omdat ie helemaal onder zat. Hoop dat ik deze nog kan redden en dat het niet overgaat op mijn andere planten. De lol is er wel een beetje van af zo 
Ik zie jou helemaal niet als klaag persoon. En het is helemaal niet erg/gek dat je je zo voelt. Gooi die emoties er gwn uit hoor. En ik denk dat als je vrienden en familie weten wat er is ze heus wel begrijpen dat je even geen zin hebt in ze nu.
Ik ben in Nemo en het is zoo druk!! Ben maar even op het dakterras gaan zitten om te ontprikkelen maar het regent 
Dat ben je absoluut niet! 8 jaar is super lang en het gaat zeker allemaal anders zijn , maar wie weet word dit een hele leuke periode. Wij (en je vtienden en fam) weten al dat je een leuk mens bent als je nu nog even jezelf overtuigd komt het allemaal goed
(en het hoeft niet allemaal in 1 dag he! )
De kans is aanwezig dat ik aangenomen wordt op een nieuwe functie (zelf gesolliciteerd) maar ik vind het dood eng.
Ik ga een dutje doen want ik kannnn niet meer. Hopelijk voel ik me straks geen zombie haha
Ja potverdorie, heb net vorige week mijn kat naar de trimmer gebracht
Ik ben net geslaagd voor mân rijbewijsđ Ben zĂł blij!
Proficiat!!!
Een klusjesman is onze douche aan het repareren en nu weet ik niet wat ik moet doen? Verderop staan? Hem alleen laten? Er naast staan lekker kijken wat hij doet maar wel geĂŻnteresseerd overkomen? Zelf een gesprek beginnen? Moeilakkkkk
Hij wilde geen drinken in ieder geval 
Aai hem , om het nog even wat ongemakkelijker te maken.
Ik mocht de waterkraan dichtdraaien! En weer open! Als hij weggaat zal ik hem een aai over zân bol geven. Ga me nu terugtrekken haha
Ik heb zo vakantie, maar heb alles al afgerond en overgedragen en nu zit ik hier letterlijk te wachten tot ik weg kan 
Zouden klusjes mannen zich ook ongemakkelijk voelen?
Jaa zoân dilemma altijd. Ik wil niet ongeĂŻnteresseerd of uit de hoogte overkomen als ik wegloop en hem/haar gewoon zijn/haar werk laat doen, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen zich ook op hun vingers gekeken voelen als je erbij blijft staan.
Misschien is het het beste om indd aan te bieden of je iets kan doen/helpen, en als ze nee zeggen dan aangeven dat je in de woonkamer bent en dat ze even moeten roepen als ze iets nodig hebben.
Ben benieuwd hoe de aai over de bol ontvangen wordt