Haha hij begon uiteindelijk zelf over allerlei vaktermen en toen deed ik alsof ik alles snapte. Was gezellig. De aai heb ik toch maar niet gedaan 
Vakantieee 
Silky Underwear van Lush! Is poeder voor op je benen, ik heb gisteren bijna 20 km in een warme, zweterige stad gelopen en nergens last van gehad!
Ik ben in de body shop en heb een huidtestje laten doen en nu een hele gezichtsroutine aan creme en facewash gekocht. Zo leuk!!!
Ben nu natuurlijk heel benieuwd, heb je linkjes/naam van winkel?
Wat luister je?
Ik ben afgewezen voor mijn droombaan en nu heb ik helemaal nergens zin in. Wil alleen maar op de bank liggen en thuisbezorgd bestellen (wat ik eigenlijk niet zou moeten doen want geen baan dus geen inkomen). Bah
Ik ook, dus dat komt alleen maar handig uit ;p Thanks!
Ik werk op een plek waar je grofweg zelf mag weten hoe laat je begint en weggaat (binnen bepaalde kaders) als je maar je uren maakt. Nu begin ik sinds een paar dagen om 8 ‘s ochtends zodat ik om half 5 weg kan. Ben dan de eerste van mijn collega’s maar ik pak dan wel al wat werk op. Maar zij zien dus niet dat ik er om 8 uur al ben. En toch voel ik me elke keer schuldig en een soort verrader als ik om half 5 weg ga en zij dus nog door moeten?
Oh ja zooo herkenbaar. Neem soms een trein later omdat ik me ongemakkelijk voel? Ook al ben ik er dan bv al voor half 9 dus is het echt prima als ik even over 17 weg ga?!
Ik moet zo erg plassen maar de wc in de trein is dicht en moet zo nog een kwartier lopen 

Bij mij werkt het heel goed maar je moet wel een droge rol deo hebben, zoiets dus;

Dat de deo substantie dat witte droge spul is en niet letterlijk een deo met een roller waar nat spul uitkomt.
Waarom word ik altijd zo verdomde emotioneel van de intocht van de vierdaagse
Ja ik heb dit ook, en vooral omdat ik 2 uur per dag in de trein zit ivm reistijd. Ik mag daarom een uur eerder weg, en dat ik dan een uur in de trein werk, zo afgesproken met m’n baas. Alleen in de praktijk zou dat dus neerkomen op werken van 8 tot 4 en bijna iedereen bij ons werkt tot 17.30 op kantoor
Voelt bijna fout
daardoor blijf ik vaak alsnog langer terwijl ik zo meer uren maak dan hoeft
Normaal heb ik een heel druk leven en ben ik misschien maar 2 avonden per week thuis, maar nu de laatste weken doe ik zo weinig en ik heb vanavond echt even behoefte om wel wat sociaals te doen, maar niemand kan. 
Ik kan de laatste minuten niet hebben. Ik vind het zo zielig voor de mensen die het net niet halen.
De aldi heeft een hele mooie espresso machine voor maar 80 euri. Tipje joee
Oh dit was echt mijn stress toen ik vorig jaar meeliep. Vooral omdat die laatste kmers zo langzaam gaan en je dus niet door kan lopen. Ik was wel ruim een uur voor het einde binnen!
Ik heb een keyboard gekocht omdat ik al jaren piano wil leren spelen en dit lijkt me een mooi begin. Zo veel zin om het hele weekend te oefenen. Wel benieuwd hoe lang ik deze hobby volhoud. Stort me er met dit soort dingen altijd volledig in maar heb het na een week meestal ook wel weer gezien
Ben zo jaloers op alle mensen die nu op tomorrowland zijn
ik wil oook