Wat je even kwijt wil #24

Lukt dat dan altijd, een uur werken in de trein? Of ja, doe je dat altijd :p. Ik blijf denk ik liever langer op kantoor en zit dan lekker in de trein niks te doen. Vind een uur ook heel erg meevallen.

@Paperclip grappige avatar heb je. hier, voor jou:

16 likes

Niet altijd, maar dan blijf ik inderdaad langer of ik compenseer het de volgende dag. Want soms denk ik wel te gaan werken maar dan zit ik daar en heb ik echt geen zin. Ligt ook maar net wat m’n werk voor die dag is, het ene is makkelijker te doen in de trein dan het andere
Ik doe vaak s ochtends niks en dan op de terugweg 3 kwartier a een uur, de tijd vliegt wel echt als ik werk dus dat is wel fijn. Anders zit ik daar maar en krijg ik last van m’n kont enzo, al dat zitten. Het is een goeie afleiding

Wel even wennen, werken in het weekend. Ik ben op de terugweg van werk en was een beetje aan het dromen over hoe lekker ik morgen uit ga slapen, bedenk ik me dat ik gewoon om 8 uur moet beginnen :’)

1 like

Stond net met mijn vriend bij de kassa in de supermarkt en ik legde een kinder ei op de band, zegt de vrouw die achter ons stond: “hoe oud ben je, zo’n ei is toch voor kleine kinderen, doe niet zo kinderachtig”. Toen heeft mijn vriend nog twee eieren gepakt en afgerekend hehe trut

88 likes

Een jaar geleden zat ik nog in zak en as omdat ik mijn bachelor niet had gehaald (en er daarom meer dan dubbel zo lang over zou doen).
Nu heb ik een tijdje geleden mijn laatste vak gehaald én ben ik aangenomen voor een stage op een groot advocatenkantoor.
Things are looking up.

(Niet citeren.)

77 likes

Ahh ik moest net bijna huilen omdat ik iets zo lief vond😭

Er was hier een oude man in de salon van rond de 75. Hij had van alles meegemaakt, twee kinderen met een flinke rugzak (zacht uitgedrukt), zelf ziek, zijn vrouw ziek. En hij kon door zijn ziekte, zijn hobby -trompet spelen- niet beoefenen en dat vond hij echt vreselijk. Hij liet me ook allemaal foto’s zien van hoe hij optredens gaf etc. En bleef ondanks alles wat er speelde toch lachen en hij was gewoon echt heel lief. Toen hij weg ging wenste ik hem sterkte met alles en zei ik dat ik hoopte dat hij snel weer zijn hobby’s kan beoefenen (hij kan nog beter worden, anders zou ik dat niet zeggen).

Nou ja goed toen vond ik hem dus al heel lief en hij kon echt zijn ei kwijt. Maar toen hij weg was kwam hij weer terug om speciaal nog een foto te laten zien van zijn vrouw en hem samen en dat ze samen trompet speelde en dat hij daar zo trots op was :heart_eyes::sob:. En als kers op de taart bedankte hij mij voor mijn vriendelijkheid en zei dat hij me erg lief vond.

Heel verhaal maar moest dit even kwijt. Dit was allemaal zo lief en die man praatte ook zo lief over zijn vrouw. Echt erg wat die mensen allemaal mee hebben gemaakt. Vind dat altijd echt moeilijk om te zien al zulke lieve oude mensen verdriet hebben.

72 likes

Gvd
ik krijg een rekening voor een wortelkanaalbehandeling waarvan ik dacht dat er 75% vergoed zou worden
is het maar tot 250 euro per jaar en daar was al een deel van op. Even 500 euro betalen​:sob::sob::sob:

@Flamoes

38 likes

Omg dankjewel! :heart::heart_eyes:

1 like

Ugh. Ik heb vandaag al 2 mieren in m’n bed gevonden, zo vies. Ik heb niet per se iets tegen mieren als het maar hier en daar eentje is, maar in m’n bed heb ik ze nog nooit gehad en ik heb nu al helemaal visies over hoe ze 's nachts over me heen kriebelen. Bah.

1 like

Jeeej wat een goed nieuws @Flamoes

1 like

Ik ga morgen kennis maken bij een huis in de Baarsjes en als het klikt mag ik daar nog twee weken wonen en dat zou betekenen dat ik nog tot 15 augustus in Amsterdam woon!! Ik ben ook zo trots op mezelf want het gaat echt goed, ik onderneem allemaal dingen in m’n eentje (musea, met de metro en tram gaan, wandelen, winkels in, alleen eten vind ik nog spannend) en ik was er echt bang voor dat ik alleen maar hier vanuit bed thuisbezorgd zou bestellen. Ik ben zooo blij en het is hier zooo fijn!!

48 likes

Het is vrijdagavond, 19:20
 En het enige wat ik denk is ik wil slapen

4 likes

Lekker doen, jouw avond!

1 like

Bang als ik nu ga slapen dat ik vannacht ergens wakker wordt en ga spoken
 nog even doorbikkelen dus :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben aangekomen en heb het gevoel alsof iedereen naar me kijkt en denkt van zo hey die is dik. En ik weet dat dat nergens op slaat maar voel me constant onzeker erover en i.p.v. dat ik er wat aan doe, eet ik alleen maar slechter omdat ik me er zo rot over voel

Verder wordt het alweer zo vroeg donker en daar baal ik van

2 likes

Dit jaar was er op de stream die ik keek gelukkig maar een man die nog hard aan het rennen was (en het uiteindelijk ook haalde zag ik later op Twitter). Scheelde me toch weer wat tranen haha

Ik was even op bed gaan liggen en ik word net wakker en het is van super zonnig en warm ineens naar helemaal bewolkt gegaan. Ik heb net serieus even gecheckt of het nog wel dezelfde dag is. :sweat_smile: Maar nu heb ik helemaal zin in deze avond want nu kan ik lekker cocoonen op de bank en eindelijk stranger things kijken.

4 likes

Ik wil echt zoooo graag trouwen!! Snap echt niet waarom dat nu zo fel in mijn hoofd zit maar omg ik verlang er echt zo naar. Duurt sowieso nog jaaaaaaaren en ik kots echt in mijn hart dat ik dit opeens zĂł graag wil.

Nvdr: ik heb nog niet eens officieel een relatie met mijn date en dat zal wel nog enkele maanden duren en ik zit nu al aan onze trouw te denken STOP MIJ

19 likes