Misschien omdar je je verlovings ring al in je neus hebt hahah.
Haha dat zal t zijn
Ik weet niet hoe duur bonen zijn. Maar vgm zijn die van de lidl ook prima te doen haha. En bij Bram de wijs zie ik altijd dat hij zon abbo heeft en telkens andere bonen opgestuurd krijgt. Je kan bonen cheap in de supermarkt halen of helemaal naar speciaal zaken gaan of bij mensen dje ze zelf branden haha.
Ik dacht heel even dat dit over bonen ging die je kan eten.
Die heb ik al haha #imsohip
Ik voel me bij mensen die net iets ouder zijn meestal zo’n baby. Echt waarom. Alsof ik dan de infantiele kleuter ben en zij ubervolwassen.
Mijn ouders zweren dus bij de bonen van het kruidvat? Ik ben zelf een koffie barbaar dus ik vind ze smerig maar misschien die eens proberen als het zover is
Het gaat echt de hele fucking dag regenen en ik ga naar een festival 
Ik mis jullie echt nu ik in een andere tijdzone zit 
Ik kijk nu 90 days fiance, zo heerlijk programma voor de vrijdagavond.
Begin een vlog
Mijn pakketje ligt bij buren een paar deuren verderop en ze doen niet open. Hoe laat is het sociaal acceptabel om bij ze aan te bellen morgen? En tot hoe laat vanavond (als in kan ik het zo nog een keer proberen of niet)
Nee dan verlies ik alle respect door mijn accent
Bij geen (jonge) kinderen bel ik aan tot maximaal 10 uur.
Mensen met jonge kinderen hooguit rond 8en.
(Maar ik weet wel redelijk wat over mijn buren.)
Ik heb echt geen flauw idee wie er wonen, maar lijkt meer op een studentenpand dan een huis met kinderen… maar thanks, dan probeer ik het zo nog eens.
Volgens mij was hier laatst een poll over. Ik zou zeggen tot max. 21u en vanaf 10u
Ik zou dus vanavond spontaan naar een vriendin in een andere stad gaan, zie ik ineens dat 1 van mijn ratten een open abces heef top haar kin en het zag er heel vies uit. Dus ik had gelijk overstuur de dierenarts gebeld en toen wilde mijn oma mij wel brengen, terwijl ze net eten had opgeschept! Zo vreselijk lief! En gelukkig leek het mee te vallen, maar het zijn wel dure ratten!

Stom
Aah super fijn om te horen, want ik had die ook gezien. En ze lieten niet weten of die nou op tijd was om zijn bandje te laten scannen.
Haha nee vond ik echt zo’n anti-climax. Volgen ze die man, stopt de uitzending er mee