Wat je even kwijt wil #24

Ik ben 5 dagen op vakantie geweest met 2 kleine kindjes en nadat ik deze middag ben thuis gekomen, heb ik letterlijk niets anders gedaan dan genoten van de rust en het niets doen zonder dat iemand je meteen lastig valt :grin:.

(Ik vond het wel leuk, hoor, maar zo intens, ik weet niet hoe ouders dat full-time doen.)

4 likes

Ja echt he en ik was echt zenuwachtig voor hem.

Yay, morgen ook eindelijk op vakantie. Nog tips voor Amerika must have aankopen?

3 likes

Ik voel dat ik onrustig ben, beetje voorstadium van paniek. Iemand tips? Lig in bed met tv en heb melatonine ingenomen om hopelijk iets sneller in slaap te vallen.

Mij helpt het altijd om spelletjes te doen op mijn telefoon. Triominos doe ik vaak of van die logikwiss puzzels. Ze zijn niet super ingewikkeld maar wel genoeg om je gedachte te verzetten.

1 like

Suave clarifying shampoo! Weet niet of je veel droogshampoo oid gebruikt want dan is het misschien niet echt nodig maar echt best shampoo ooit

1 like

Hot cheeto’s , glossier producten , drunk elephant producten , secret stick deo

2 likes

Elke week een andere co-host!

1 like

Ik voel een karl lagerfeld wildplas sessie aankomen

19 likes

Vloggen!

3 likes

Douchen :heart:

1 like

Wow ik dacht dat ik een sinaasappel vrieslollie pakte maar het is perzik
Wat een aangename verrassing

8 likes

Omg nee sinaasappel is zo basic

1 like

Slaap je al? Bij mij helpt dingen hardop voorlezen altijd = rustige ademhaling. Of zingen!

1 like

Ik ben moe maar gelukkig onderweg naar huis. Duurt nog wel even alleen

Ik ben met mn huisgenoot in Amsterdam en het is zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts: hij komt uit Hoofddorp dus weet hier de weg wel

3 likes

Een boek lezen doet bij mij wonderen. Hopelijk trekt het snel weg!

1 like

Ik wil mijn wenkies laten doen en ook gelijk laten verven, maar vragen ze dan in de salon ook welke vorm en kleur of kun je je ook door hen laten adviseren? Ik vind het moeilijk want mijn huid en haar zijn heel licht waardoor mijn wenkbrauwen amper te zien zijn als ik geen makeup draag, maar ik wil ook geen super donkere wenkbrauwen want dat staat gelijk zo hard.

1 like

Ik had mijn auto in mijn straat geparkeerd en blijkbaar mocht dat niet op die plek (staat ineens een bord met laadplek, was eerst nooit). Ik heb gedronken dus dacht ja kut zet mijn wekker wel om 5.45 om hem te verzetten (vanaf 6u een laadplek), maar mijn vriend zou het wel even doen terwijl hij ook wat gedronken had dus was daar geen voorstander van. Parkeert hij gewoon even perfect file. Gvd. (Ps. Geen verkeer verder in die straat hoor, dus vooral schade aan auto was risico en hij had de verantwoordelijkheid op zich genomen haha). Ik kan niet eens in één keer netjes fileparkeren zonder alcohol :cry:

1 like

Heb morgen expres niets gepland. What to do naast series kijken? Iemand een ultieme chilltip?