Ja mijn vriend keek daar vanmiddag een video over en ik vond het alleen maar een hele enge gedachte 
Ik ga hier echt helemaal stuk om, niet om het feit dat hij is ontslagen natuurlijk. Tupac fridays!
Hij heeft zelfs op Tupac koekjes getrakteerd voor zijn verjaardag haha
Stuk wandelen? Ergens onderweg wat lekkers eten/drinken. Of in bad (als je een bad hebt). Iets lekkers bakken of koken? Heel veel dutjes doen. Sporten.
Heel interessant artikel, bedankt voor het delen! Echt griezelig om te bedenken dat dit in de toekomst gewoon werkelijkheid zou kunnen worden. Heeft Elon Musk Ghost in the Shell nooit gezien?!?!
Pff ik ben zo moe maar slapen lukt exht niet. Zodra ik mn ogen dicht doe ga ik veel te veel nadenken, waarom moet dat op dit tijdstip en kan ik het niet uitzetten
Wat een ontiegelijke kut nacht. Eerst mijn tyfus buurvrouw die om 3 uur gaat schreeuwen. Dan een mug die om me heen zoemt en nu vanaf 5 uur sochtends is die @&#÷÷÷#^&& vlieg terug die me nu al 2 uur lastig valt. Heb nog 1 uurtje om te slapen maar gaat hem wss niet worden.
Echt zo jammer. Er is rommelmarkt bij ons in de buurt en de afgelopen welen heb ik samen met mijn moeder alles uitgezocht, poppen aangekleed, haren gedaan, frutsels erbij uitgezocht. En nu wordt het vreselijk weer
Ja en dat komt weer door Kim Kardashian dat trump er nu mee bezig is.
Wat een vreselijk onweer hier! Toch een beetje raar wakker worden zo.
Eindelijk een afspraak gemaakt bij de spoedtandarts en yay het begint keihard te regenen. Echt geen zin in.
Er zitten in mijn trein een stelletje met een kind en die moeder filmt alles wat dat kind doet. Dus nu sta ik vgm een paar x zo
op die video.
Mijn vriend heeft vanochtend toen ie dronken thuis kwam de wc ondergekotst en niet schoongemaakt. Ben echt heel boos, alsof ik samen woon met een smerig zwijn
Dat doe ik als mensen een foto maken vsn onze boutique dan ga ik helemaal poseren hehege
Ja godver er wordt nog steeds niet opengedaan en ik moet zometeen toch echt richting het noorden om aan twee weken vakantie te beginnen. Krijg ook het idee dat de bel het gewoon niet doet ofzo? Je hoort niks en het klinkt alsof er wel activiteit in het huis is. Ben nu nog maar even aan het ontbijten en probeer het zo dan nog wel een keer, maar wel heel kut. Had het naar mn ouders moeten laten sturen, maar het had eigenlijk al eerder aan moeten komen dus dacht dat het wel kon. 
Deed net die genderswap op de faceapp bij mezelf. En voor de eerste keer zag ik er goed uit als man. Normaal lijk ik echt een school Shooter ofzo 
Ja dat vind ik dus ook…
Heb je al geprobeerd om op de deur of een raam te kloppen/bonzen ipv aanbellen? Sorry als dit heel voor de handliggend is en je het al geprobeerd hebt haha
Heb wel geklopt, maar vond echt bonzen ook weer zo wat. Maar misschien dat ik dat zo nog wel probeer, want wordt wel wat wanhopig. Helaas wonen ze boven dus een raam wordt hem niet.
Ik ben al even niet meer naar festivals geweest, maar ik ga vandaag een dag naar een festival aan en het gaat de hele dag regenen (yes). Zal ik regenlaarzen aantrekken?
- Ja, praktisch
- Nee, overdreven
0 stemmers
Ik doe gewone leren laarsjes aan! Weet niet in welk deel je woont, maar het lijkt (ik probeer mezelf ook moed in te praten) mee te vallen…