Wat je even kwijt wil #24

Sowieso doen. Heb om deze reden twee jaar geleden regenlaarsjes gekocht. Fantastisch om ze de day after af te kunnen spoelen en klaar. In tegenstelling tot de schoenen van m’n vriend die echt verpest waren!

1 like

Ik heb echt zin om de 3 goede vriendinnen die mijn verjaardag vergeten zijn een petty berichtje te sturen (eentje appte me vandaag gewoon doodleuk over iets anders) hallo ik was gisteren JARIG

4 likes

Ik heb hier hardop om gelachen

1 like

Ik kijk Chernobyl en ik weet niet veel over dit onderwerp, beetje maar, ben best wel in shock. Heftag

Mijn huisgenoot had bij mij gelogeerd en hij was weg. Super raar. Dus ik app hem, is ie ontbijt aan het halen bij de dichtsbijzijnde supermarkt (15 min lopen en hij kent de weg hier niet). Zoooo super lief :heart::heart:

16 likes

hahaha, daar gaat het altijd mis. Dat drink je zo weg en er gaat altijd weer meer alcohol in dan je denkt/proeft. Cocktails zijn zoete bitches

1 like

Whoopp het is gelukt! Bel deed het dus inderdaad niet en ik hoorde wel een kind binnen (misschien een ander soort verzamelpand en geen studenten), dus toen maar gaan bonzen en toen kwam er iemand vet relaxed naar beneden. Bel had wel moeten werken zei die, dus nu heeft ie hem weer gerepareerd. Eind goed, al goed.

Nu alleen nog hopen dat mn jurkje past.

12 likes

ik zou het gewoon doen hoor! Ik weet ook nooit wanneer mijn vrienden jarig zijn (vaak wel ongeveer welk seizoen) dus vind het alleen maar feit als iemand me ff herinnert :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha ja ik ben toch meer van de directe aanpak tegenwoordig, zal ze vanmiddag wel ff appen “jo je moet me nog feliciteren, wanneer gaan we een borrel drinken”, 2 vliegen in 1 klap :v:t3:

7 likes

Onze kat is overleden en ik ben zó verdrietig :pensive:

Wat verdrietig :disappointed: Sterkte!

Sterkte!!

Ahh sterkte :pensive:

Dat is echt heel erg verdrietig… kwam het erg onverwachts?

Als het klinkt alsof er wel activiteit in huis is misschien op het raam of de deur kloppen als de bel het inderdaad niet doet

1 like

Ik las eerst ‘Ik vond het best knap dat ik mijn boek uit heb gekregen vannacht’ en binnen deze context vond ik dat knap omdat je verder met hele andere dingen bezig was. :joy:

@zora sterkte :kissing_heart: Hoe oud is je kat geworden?

3 likes

Dat staat er toch ook precies? Welke context? Snap je verwarring niet haha :stuck_out_tongue:

Boek in plaats van broek. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Oeps ik zet m’n leesbril ff op

@Zora Sterkte! :disappointed: