Wat je even kwijt wil #24

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Het ziet er donker uit buiten. Moet vanmiddag nog haren wassen enzo voordat we om 5u bij schoonouders moeten zijn. Ik verveel me op dit moment zoooo erg. Maar heb ook geen zin youtube/netflix ofzo

Ja ik ben net terug van vrijwilligerswerk en heb ook 0 plannen en hier regent het wel… vrienden zijn ook allemaal weg. Heb wel zin in Netflix, maar dat kan ik ook al vanavond doen

Omg wordt het 38 graden volgende week??? KILL ME

3 likes

Lekkere koffie halen en genieten van je nieuwe spulletjes

1 like

Vind het zo ongemakkelijk als mensen voor hun verjaardag zo’n doneeractie op Facebook doen en ze dan uiteindelijk 2 euro ophalen

12 likes

Doneeractie? Waarvoor dan? Ik zie dit niet omdat ik geen FB meer heb.

1 like

Je kunt nu voor je verjaardag een goed doel kiezen en daar kunnen mensen dan heel makkelijk geld aan geven ipv jou een cadeautje geven oid. Goed initiatief maar het lijkt niet echt te werken.

3 likes

Centrum wel maar niet bij mn huisje!

1 like

Oh ik maakte uit je post gister op toen je zei dat hij de weg ā€œhierā€ wel kende dat ook bij dat huis was haha. Heeft hij het wel kunnen vinden?

Ja hij heeft is wel lang op pad geweest maar kwam terug met verse croissantjes dus I guess dat het goedgekomen is hahaha

Ik wil naar een feestje maar de jongen waar ik mee zou gaan moet voor z’n zieke vriendin zorgen en 4 van m’n andere vaste feest vrienden kunnen niet

Vroeger zou ik alleen gaan maar nu heb ik echt ff behoefte aan iemand die ik al ken (plus ik drink niet dus ~sober~ is het nog spannender alleen)

Onee :persevere::persevere::persevere::persevere: zo kut! Hopelijk wordt ie snel gelocaliseerd

1 like

Op mijn werk geven we een vast bedrag bij een verjaardag van een collega om een giftcard van te kopen, ik ben jarig geweest en ik weet hoeveel collega’s er zijn maar de giftcard is lager dan het bedrag dat iedereen heeft ingelegd. Waar is dat overige geld gebleven? :thinking: Zou het echt achterlijk vinden als de collega die het regelt dat in zijn zak heeft gestoken.

1 like

Misschien heeft niet iedereen ingelegd of in kunnen leggen!

Er is een sleutel iets kwijt van t werk en t is een beetje pot verwijt de ketel. Zogenaamd heefr niemand hem en ik weet zeker dat ik hem niet heb maar begin nu toch te twijfelen hahah.

Gadver ik lees een interview met Sonja Bakker (sowieso al een domme bezigheid) maar nu noemt ze zichzelf een smikkelbeer :nauseated_face: Wat een goor woord.

35 likes

Gister expres bij bol iets voor acht uur besteld zodat het er vandaag zou zijn en nu zeggen ze dat ik niet thuis was. Nou ik ben al heel de dag thuis hoor.

Gaat lekker tekeer hier qua regen en onweer

Ik kan oprecht niet ontcijferen of het nou echt tekeer gaat of dat je sarcastisch bent omdat de berichten allemaal veel erger waren dan het is ;p

Haha sorry, het gaat echt tekeer hier! Het regent sowieso al bijna de hele dag en nu echt een harde bui en flink onweer.

2 likes