Vreselijk zulke streken! Wij hadden laatst iets besteld, speciaal omdat het binnen 24 uur verzonden zou worden. Nou, die verzending wordt opeens vanuit UK gedaan dus hebben we het niet de volgende dag maar dagen later. Zo misleidend ook. Haat aan pakketjes soms. Maar volgens mij is er een speciaal topic voor ook, haha
Er rende net 4 kakkers over het station en het eerstw wat ik dacht was : galopperdepopperdepop
M…mmmmmmmm…mmmmm…mmm KAK.
Ik kom net thuis van m’n werk en m’n vriend was thuis aan het schilderen met een vriendin van hem en het is zo lief. Ik lig nu even te chillen in de kamer ernaast en ik hoor ze elke keer lachen en dingen zeggen als ‘waar moet de papegaai’ en ‘doe jij de tijger?’. Volgens mij zijn er ook hele grote mieren en ik hoorde iets over een beer met een geweer denk ik. Heel benieuwd wat ik straks aantref
Ik doe echt bijna nooit een uitje met mijn moeder en als we al iets doen is het weken van tevoren gepland. Nu ga ik vanavond super random met mijn moeder naar de Lion King zoveel zin in!
Ik heb echt een vier/vijf dubbele kater en maandag weer werken omg
Wat fijn
ben blij voor je!
Jezus, waarom moet ik altijd zo janken bij Queer Eye? Normaal word ik nooit zo emotioneel van tv-series, maar hier is het echt janken met de pet op 
Krijgen jullie ook wel eens hoofdpijn van de hele dag alleen maar tv kijken? Ik heb dat best vaak en ik weet niet, zo goed waar het nou aan ligt.
Daarom heb ik nog maar 1 aflevering gekeken van het nieuwe seizoen. Alleen aflevering 2. 
Ik weet dat er ergens in de kelder nog een fles ijsthee moet liggen en ik heb er super veel zin in, maar er is echt een bom ontploft in de kelder dus moet die eerst opruimen. En daar heb ik uiteraard geen zin in dus dan drink ik maar niks. 
Wat @Lula ook aangeeft, kan goed met je ogen te maken hebben. Had precies hetzelfde en bleek een cilinder in m’n lenzen nodig te hebben, heeft de hoofdpijn ook opgelost!
Ik denk het? Ik draag nog geen bril. Maar dat is wel een goede, ik heb daar niet eens aan gedacht!
Onze terugvlucht is gewoon zomaar geannuleerd? Echt raar
Ik wil niemand shamen, maar hoe kan je oprecht zo erg niet koken???
(also gebruiken ze in Engeland geen liters? Want milliliter naar liter is niet het meest moeilijke om te rekenen)
oh gelukkig dat ie wel gelokaliseerd is!!
Dat je zoveel eet en je denkt ‘ik maak wel even een knoopje voor los van de broek’. Je die knoop achter op je rug hebt zitten met rits en al en je broek dus te strak blijft zitten. Want die rits los dat was geen optie. 
Fijn 

Huh? En nu blijf je wonen in murrica?
Gelukkig kun je nu weer een klacht indienen 

(Flauw haha, kei kut wel
)
Blijf je nu forever daar?