Wat je even kwijt wil #24

Ja maar ik denk dat het ligt aan de hele dag liggen. Weet trouwrns niet of je dan ligt of zit maar bij mij is dat daardoor haha.

Ik ga dadelijk met mountainbikes herten spotten, heb alleen in geen 5 jaar meer gemountainbiked dus ben benieuwd hoe vaak ik de grond van heel dichtbij ga zien.

6 likes

Deze was niet van Vivera geloof ik, dan zal ik die de volgende keer wel proberen!

1 like

Vorige week was ik een beetje verdrietig om mijn verjaardag maar nu heb ik heb ik toch wat leuke dingen gepland en heb ik er wel zin in! Straks alvast uit eten met vriendinnen. Echt honger

5 likes

@Pendule Ja we gaan dadelijk kijken naar appartementen in las vegas. Heb mn moeder al geappt dat ik niet meer terug kom.

We hebben een andere vlucht kunnen boeken, paar uur later van een ander vliegveld

@Lentex ga zeker lekker heerlijk klagen en hoop 600 euro per ticket terug te krijgen, late checkout in hotel wil ik terug en kosten die we moeten maken voor de huur auto :ok_hand:

9 likes

Ik dacht even dat hier stond “ik weet dat het kinderachtig is van me en ik ga door tot jullie reacties dat ook zeggen”

Stond al klaar oops

5 likes

Fijn om dit te lezen! Heb je bewust dingen anders gedaan in je leven of is het vanzelf wat beter gegaan?

1 like

Ik ben door iemand hier chateau meiland aan het kijken wat hilarisch

5 likes

Wat chill, ik kom er na 5 uren vliegen nog een achter dat ik gewoon de hele tijd had kunnen forummen. Nog 1,5 uur te gaan en dan zijn we in New York!

19 likes

Ik belde naar de klantenservice van een (Nederlandse) bank, en toen ik mijn probleem op een normale, korte en rustige manier had uitgelegd ging de medewerker gewoon los?? Beginnend met: “OH DUS JIJ DENKT IK BEL EVEN LEKKER NAAR (
)”. Hij klonk echt als zo’n aso die dan dronken midden in een achterbuurt aan het ruziĂ«n is. Vervolgens zou hij me doorverbinden met een andere afdeling omdat hij me niet wilde helpen, maar hij gooide gewoon de hoorn erop. Super asociaal.

2 likes

Klacht indienen, wat een aso

2 likes

Ja, ga ik ook zeker doen. Vind het ook wel een fijn idee dat het gesprek is opgenomen (dat werd van tevoren aangegeven door een robotstem). Hierdoor hoor je wel helemaal aan het einde van het gesprek dat ik mompel “wat een idioot” tegen mijn vriendin die in de kamer zat, maar ja hahaha.

6 likes

Welke bank?? Ben benieuwd

1 like

Omg ik ben aan het teruglezen en dit klinkt heel tof!

1 like

@Alchemy Die met een wild dier in het logo!
@Tsundoku Ik zei het volgende: “Goedemiddag u spreekt met Berlijn, ik zou brief X gekregen moeten hebben maar ik heb deze nooit ontvangen, ik vroeg me af of er iets misgegaan is en of de brief opnieuw verstuurd zou kunnen worden, want Y” en toen ging hij meteen los, echt onbegrijpelijk

2 likes

@anon25085977

1 like

Sowieso drie mensen naast elkaar op de fiets. Heb er ook een schijthekel aan want je kan er amper langs als je ze tegemoet komt, laat staan wanneer je in wil halen :mad:

2 likes

Oh als je naar new york gaat heb ik meer tips. Eet emmers vol banana pudding van magnolia bakery. 1463266 koekjes van levain bakery. En noosa yogurt (uit de supermarkt) en koop korea town leeg. EN VANESSA DUMPLINGS!!!

4 likes

Smaken ze niet naar poep?

3 likes

Dat was een cupcake dus die heb ik niet genomen :joy:

4 likes