Wat je even kwijt wil #24

Hahaha, ja sowieso Magnolia :heart:. Het wordt de tweede keer NYC (nu 3,5 dag), dus we kunnen nu even wat andere dingen doen dan de standaard dingen die we al gedaan hebben.

We gaan trouwens 3 week totaal. We rijden naar Miami! :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

5 likes

Sterkte :heart::heart:

1 like

God ik heb net spontaan toegezegd uit te gaan maar ik wil helemaal niet

Ben ongesteld en helemaal opgezwollen met een slechte huid

Vind het ook maar een raar systeem, had laatst ook een ‘Aanbevolen voor jou’ en dat was iemand die ik 10 jaar geleden op een spel kende maar nu echt 0 contact of connecties of iets mee had, zo vreemd eigenlijk

Dus wordt het waarschijnlijk 5 uur en zonder schoenen naar huis

4 likes

Of @Zemraluani kennende is ze om 5 uur aan het tongen met dr schoenen.

7 likes

Vlieg je met delta ?

Veel plezier in New York!

Nee, Norwegian deze keer!

1 like

Ik zit de aflevering van de Slimste Mens van gisteravond terug te kijken en daarin is die barman van First Dates kandidaat, jezus wat is die man knap :star_struck: :star_struck:

8 likes

Haters

Ik heb afgezegd

2 likes

Goed zo. Grenzen stellen

Mijn ouders zijn op de zwarte cross en ik heb beloofd ze op te halen. Ze zijn nog nooit op een festival geweest en ik had verwacht dat ze het niets zouden vinden dus dacht dat ik ze wel vroeg op zou kunnen halen. Niet dus, ze zijn er nog steeds :sweat_smile:

20 likes

Ah :cry: sterkte! Het verliezen van een huisdier is moeilijk.

Ik zit op het balkon naar vechtende meeuwen te kijken en naar twee katten die elkaar uitdagen. Jammer dat mijn wijn op is :thumbsdown:

1 like

Hahaha zou wel leuk zijn! Ik zou best mee willen feesten hoor :joy:

1 like

Zooo hè hè ik heb na m’n vakantie eindelijk dit topic in meerdere etappes uitgelezen, maar de eindstreep is gehaald.
Ik wilde eigenlijk op veel dingen reageren maar die ben ik door al die berichten weer vergeten, maar @the.rebel.club ik wil je nog super veel sterkte wensen, wat een moeilijke tijd zal dit voor jullie zijn.

3 likes

Ik vroeg mijn vader of het nog leuk was (kleine hint of ik ze al op moest halen), stuurt ie terug dat het nog heel gezellig is… Ik ben bang dat ze zijn vergeten dat ik morgenvroeg moet werken :sweat_smile: Maarja, vind het leuk voor ze dat ze het zo leuk vinden dus dan maar wat minder slaap voor mij!

9 likes

Ik ben zo ongemakkelijk met films dat ik nu al een half uur doe over een stuk van tien minuten omdat ik hem steeds op pauze moet zetten om bij te komen.

6 likes

Update: ik heb toegezegd. Sta in de stijgers en eet een pizza.

6 likes

Hahaahahaha oke ik neem alles terug. Veel plezier