Wat je even kwijt wil #24

Haha zo vertel ik altijd hoe ik bij mijn allereerste baantje bij een tomatenkwekerij was ontslagen ook omdat ik te langzaam was.

moest als ik met de rij klaar was even naar kantoor komen. Ze vonden het te lang duren dus de leidinggevende kwam De rij in en zei letterlijk: je bent te langzaam, je kunt daarom deze rij afmaken en dan mag je naar huis en hoef je niet meer te komen. Echt wtf? :rofl:.

2 likes

Ik kom even fan girlen. Ik sta op de foto met Freddy moreira!! Ik ben wel lichtelijk aangeschoten wel. Maar ik heb echt een leuke avond! Ik hoop jullie ook!

13 likes

Is dat familie van Fatima?

6 likes

Hierna houd ik er over op hoor haha, maar heb ze net opgehaald en ze vonden het helemaal geweldig. Zo leuk, mijn ouders van in de 60 die NOOIT uitgaan vonden de zwarte cross gewoon helemaal leuk haha. Vet schattig :smiling_face_with_three_hearts: Heb maar niet gezegd dat ik morgen al vroeg moet werken, weet zeker dat mijn moeder zich anders schuldig voelt.

Echt te grappig, omgekeerde wereld. Kind dat haar ouders op zaterdagavond ophaalt. Voelt ook echt zo raar om nuchter tussen al die dronken mensen te rijden haha.

52 likes

Leuk en lief haha!

1 like

Hmm ze zijn hier ergens knal en siervuurwerk aan het afsteken al zo’n 8 min.

Ben een uurtje geleden wakker geworden en ik kan niet meer slapen :neutral_face: lig de hele tijd te denken aan de veggie kaasburgers die we hadden gegeten gisteren. Ik wou nog eens zien hoe ze eruit zagen, al was het maar om nog eens te kwijlen bij de foto en wilde ze googelen maar ben het merk vergeten dus ik vind ze niet.

Ik kan dus niet slapen omwille van kaasburgers :woman_shrugging:t3:

24 likes

Huhhh ik heb de tijd op mijn telefoon net helemaal verkeerd gelezen? Ik dacht dat het al negen uur was en dat het wel tijd was om mijn bed uit te komen, maar het is pas tien voor acht.

En ik kwam erachter omdat ik me afvroeg waarom het hier zo rustig was…

2 likes

Ik heb vrijdag te horen gekregen dat mijn contract verlengd wordt, maar het wordt een min-max contract ipv standaard 32u. Dit omdat mijn werk een rustige periode tegemoet gaat en omdat ze vinden dat ik op mijn tandvlees loop en ze willen me absoluut niet kwijt. Natuurlijk superfijn, maar tegelijkertijd voel ik me ook weer meh ofzo. Alsof ik toch voor mijn gevoel gefaald heb. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het goed is zo en dat ze met me meedenken, maar de perfectionist in mij baalt toch.

Ik voel me 90% van de tijd een kneus die probeert te sporten. Het is gewoon niet voor mij weggelegd :joy:

Gisteren heb ik aan vriendinnetjes het begrip petrichor uitgelegd en ze hadden het er net weer over. Haha voel me slimmer door het forum :joy:

2 likes

Het was zo leuk gister, ben helemaal dood wel. Wel jammer dat de schoonmaakster en een schilder over een uur komen terwijl ik verrot op de bank wil liggen

14 likes

Haha, dit is een terugkerend probleem, of niet? Kan je de schoonmaakster niet tijdelijk op woensdag laten komen oid?

Ik ben gister dus voor het eerst in tijden weer eens op een festival geweest en Holy shit wat was het leuk! Zulke leuke optredens, zoveel energie overal, heb echt de hele dag gedanst

6 likes

Hahaha ja maar pas een maand op een huis dus heb niet zoveel in te brengen.

Ik zie net een filmpje van twee mannen die als taak hebben alle piemels die op het afvalt zijn getekend (veel) tijdens de tour de France over te schilderen met andere dingen.

Droombaan. Beetje in een auto door mooie landschappen, beetje schilderen, beetje grappen tappen ja hoor ik wil die baan

33 likes

Heerlijk woord ook Ā« tourpiemel Ā»

Is #1 trending op twitter ook

3 likes

Die tourpiemel mag van mij wel in de dikke Vandale. Daar past een piemel in.

4 likes

hoeveel uren werk je dan op een dag? 32 uur is toch 4x8?

Ik zit sterk te overwegen om weer met de pil te beginnen. Ik merk eigenlijk geen voordelen van gestopt zijn, wel een paar nadelen, al zijn die ook niet heel erg. Maar ik heb dus ook eigenlijk geen enkele reden om weer die hormonen te gaan slikken want ik heb toch geen seks…

Haha, gelukkig voor je. 36 uur verdien je ook minder Haha.

Ik werk er ook meer dan mijn contract, maar puur voor de vrije uren die ik hier mee opbouw