@GrumpyHarry Als die nadelen misschien ook op een andere manier te verhelpen zijn zou ik het niet doen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik ben twee keer met de pil gestopt (nu al bijna 2 jaar) en besefte daarna pas hoeveel de pil mijn mentale gesteldheid beïnvloedde. Ben nu echt een compleet ander mens.
Ik vind een voordeel dat je kan doorslikken en minder vaak ongesteld hoeft te zijn!
Ik ben in een van de hetere gedeeltes van Amerika waar het overdag gerust 45 graden wordt en snachts dik boven de 30, en ik doe het zo slecht met deze warmte hé. Ik kan totaal niet van het land of de ervaringen genieten en wil echt graag de omgeving zien en gaan klimmen/wandelen maar voel me steeds zo kut. Nu voel ik me ondankbaar en verwend, maar ik wilde deze hele kant niet op, juist omdat ik de hitte nauwelijks aan kan. Nou lig ik al uren wakker en voel ik me om meerdere redenen kut. We gaan pas over een week naar een koeler gebied gvd
Gatverdamme, ik ben geprikt in m’n onderlip door een mug 
Heb ik ook wel eens! Heeft bij mij met mijn schildklier te maken en met andere medicatie die ik slik. Is je schildklier opgezwollen? Voel je je moe?
Als het hetzelfde effect zou geven zou ik de mug nog wel dankbaar zijn maar dit is echt zo’n lelijke bult haha. Vind het zo’n goor idee dat dat beest vannacht op m’n lip zat 
Oh ja, maar de keren dat ik antibiotica slikte, klootte dat ook met mijn eetlust
Precies in die richting inderdaad D: ik mis San Francisco zo :’(
Ik heb zoveel zin in deze week, morgenochtend nog even tentamen maken en dan ben ik tot volgende maandag vrij. Ga flink schoonmaken en wasjes draaien, ik ga twee keer alleen naar de bioscoop om de hitte te ontsnappen en ik ga met m’n fwbd/date naar de Ikea
En ik heb ijsjes ingeslagen voordat het vriesvak geplunderd wordt.
Succes morgen!!
hahaha ik moest hier zo om lachen
Ik heb een plastic waterfles. Maar na lang gebruik is het rubbertje heel vies geworden. Heb het wel tussendoor afgewassen, maar blijkbaar helpt dat niet. Weet iemand wat ik nog kan proberen?
Ga weg… Voorspellingen geven 39(!) graden aan voor donderdag (in mijn woonplaats). DOE NORMAAL.
Dit zijn de enige momenten in mijn leven dat ik blij ben dat ik werkloos ben.
Ik ben juist blij dat ons kantoor climate control heeft want thuis is het OM TE STERVEN met die hitte. Hele week mezelf in slaap janken (who am I kidding, hele week wakker liggen en janken van de warmte)
(misschien zeg ik nu iets doms)
maar als je gewoon stil ligt op bed, heb je er dan nog steeds zoveel last van? Want ik merk dat ik het alleen vervelend vind als ik aan het bewegen ben (schoonmaken of koken ofzo) maar als ik gewoon stil in bed lig is het wel te doen. Ik ga denk ik wel nog een ventilator aanschaffen. En m’n winterdekbed er eindelijk afhalen 
Ik ben op zoek naar lange jurken minimaal net boven de knie en geen spaghetti bandjes
Dit soort jurken. Maar dan in een kleine maat (xs). Ik vind ze wel maar one size of s/m
De zon staat de hele middag en avond op de slaapkamer en het is een eensteensmuur, dus als de hitte binnen is dan straalt die door de muren heen. Zelfs als alles hermetisch afgesloten is wordt het knetterheet. De vorige x was de matras ook gewoon WARM en met twee ventilatoren als zeester kon ik nog niet slapen. Nu kan ik wat dat betreft ook echt niet tegen de drukkende warmte van NL eigenlijk. Heb nu wel een nieuwe matras, hopelijk helpt dat een beetje
Ohhh goed dat je het zegt, ik ga zo ook even waterijsjes inslaan voordat alles op is.
En succes met je tentamen morgen!
ah verschrikkelijk
ik heb ook slaapkamer op het zuiden maar wel redelijk goed geïsoleerd dus het blijft rond de 25 graden binnen…