Wat je even kwijt wil #24

Ben je undercover als iemand anders terug gekom3n? Of als jezelf

7 likes

Er staat bij onze supermarkt op zondag altijd een foodtruck. Vandaag heb ik dubbele winst want: we gaan dus lunch halen bij die truck + mn vriend zei blijf jij maar op de broodjes wachten ik ga wel gauw boodschappen doen. Voel me als een prinsesje wat hier zit te wachten tot haar eten gebracht wordt.

3 likes

Deze dag duurt zooo lang. Heb vet veel te doen maar t schiet maar niet op…

Zo vriendelijk van mijn familie om niets van eten voor me over te laten.

Vandaag nog even van het weer genoten en de naar de stad gefietst, een mooie blazer gekocht, en veel verse groenten zodat we toch gezond kunnen eten zonder veel moeite als het 35 graden wordt. En ik heb een nieuwe antimuggenstekker gekocht. Mijn vriend vergeet hem altijd uit te doen als hij naar bed gaat (vaak iets later dan ik) dus die dingen gaan best snel op :roll_eyes: en net lekker een salade gemaakt met babyspinazid, komkommer, nootjes en aziatische dressing. Voel me helemaal gezond.

7 likes

Ik kom niet uit een logikwis :angry: en volgens mij is hij echt niet op te lossen met de aanwijzingen die erbij staan en zit er dus een fout in. Dus ik zit er serieus over na te denken om de Denksportredactie te mailen :’)

Plaats em hier, wie weet kunnen we helpen haha.

Oh laat maar, als er echt een fout in zit is het niks. Ik kan niet lezen blijkbaar.

1 like

Cool! Ik heb ongeveer hetzelfde maar dan andersom en zonder auto gedaan. Van Miami naar NY. Ben benieuwd waar je allemaal gaat stoppen. Enjoy!!

2 likes

@fysicus @Woodkid Jaaa dankjulliewel! Bij mij was het ijsjesschap nog goed gevuld, heb die Liuk ijsjes gehaald maar misschien dat ik nog iets van Mars ijsjes ga kopen :sweat_smile:

1 like

@FrozenFlame @Vincent lief van jullie! Idd misschien beter voordat ik een mail stuur en ik zelf fout zit :’)

Foto’s en mijn vraag

Ik kom er dus niet uit op welke dag de Frisdrank en welke dag de Sinaasappelsap moet. Volgens mij geeft ook geen enkele aanwijzing daar duidelijkheid over maar dat weet ik dus niet zeker haha.

Ik zie het ook echt niet inderdaad!

Ik ben zo brak dat ik mijn Ik-drink-nooit-meer punt heb bereikt. Tijd om eens naar lekkere alcoholvrije wijnen op zoek te gaan. Het zou leuk zijn als ik nog een wat aan mijn zondag had.

Ik ben in las vegas en buiten lopen is ook eigenlijk gewoon niet te doen. Alsof je in de oven kijkt of je pizza klaar is maar dat gevoel continue

18 likes

Nee hè! Ik ga echt een mail sturen haha

Ik had vandaag een loslopende hond gevonden en na een achtervolging waarbij die hond meerdere wegen overstak kreeg ik hem eindelijk te pakken, dus mee naar huis genomen en bij instanties aangemeld. Een uur later belde de eigenaar op om de hond op te komen halen, en nu is de hond weer thuis bij zijn baasje. Ben uiteraard heel blij dat de hond en eigenaar herenigd zijn, maar dit was kennelijk al de derde keer dat de hond was weggelopen en de baas deed daar vrij laconiek onder. Ook toen hij weer terug naar de auto liep, liet hij de hond gewoon weer los lopen, terwijl hij vertelde (en ik ook had meegemaakt) dat de hond binnen 1 seconde weg kon rennen. Dat doe je toch niet als je hond net is weggelopen??

Op z’n minst zijn er nog winkels! Gisteren was ik in Beatty op door reis. Daar is dus helemaal niks behalve verdriet en een Dennys

2 likes

Ik heb bijna, bijna medelijden :woman_shrugging:

2 likes

Heee ik heb ook luik ijsjes gekocht haha, nu was er inderdaad nog heel veel keuze

2 likes

En je hebt vandaag jezelf wel verwend met wat lekkers mag ik hopen. :kissing_heart:

2 likes

Ik ben zo’n 5 kilo afgevallen, maar naar mijn idee is het voornamelijk van mn kont en tieten afgegaan