Wat je even kwijt wil #24

Gisteren in het persoonlijk vraag topic over gepost, die van Torres werd aangeraden (gall&gall)! Ik ga 'm binnenkort ook proberen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden en heb net een zak chips in 1 keer weggevroten. Nu voel ik me niet bepaald beter :no_mouth:

Same! (zie ook Show je laatste aankopen topic haha :grimacing:) Heb van een paar al bedacht dat ik ze best met een panty en blazer of vest kan dragen, dus dat ga ik maar veel doen na de zomer.

Ben wel benieuwd naar wat jij hebt besteld, wil je ze ook posten in dat topic?

1 like

Omg we gaan over een paar dagen al naar een koeler gebied, godzijdank. Heb met de manager gesproken (m’n familie)

3 likes

Ik ben zelf grote fan van Victoria’s Secret wireless t-shirt bra. Zit zo comfortabel, en ‘wireless’ dus geen knellende beugel.

1 like

Yes, desalnietteplus!!! Haha

4 likes

@Bergson deze heb ik ook, lievelings

3 likes

Pff ik voel me zo opgeblazen. Rest van de avond maar aan de groene thee, hopelijk helpt dat.

Ik kan er zo van genieten om weinig spullen te hebben. Ik heb nu één koffer met kleding en toiletspullen en één met boeken en elektronica. Is echt zat. Heb zin om de rest thuis weg te smijten, haha

6 likes

Ik ben echt blij dat ik erachter ben gekomen dat je de schil van kiwi gewoon kan eten… zoveel chillen om zo te eten!

2 likes

Ah leuk, dit is ons schema!

Dag 1. Amsterdam > NYC
Dag 2. NYC
Dag 3. NYC
Dag 4. NYC > Philadelphia > Washington DC
Dag 5. Washington DC
Dag 6. Washington DC
Dag 7. Washington > Roanoke (Shenendoah NP)
Dag 8. Roanoke > Asheville (Blue Ridge Parkway)
Dag 9. Asheville > Atlanta (Great Smokey Mountains NP)
Dag 10. Atlanta > Savannah > Orlando
Dag 11. Orlando
Dag 12. Orlando > Fort Lauderdale
Dag 13. Fort Lauderdale
Dag 14. Fort Lauderdale
Dag 15. Fort Lauderdale > Key West
Dag 16. Key West > Miami
Dag 17. Miami
Dag 18. Miami
Dag 19. Miami (Everglades NP)
Dag 20. Miami > Amsterdam

15 likes

Ik heb zelf ook echt niet veel spullen, maar ik logeer nu in een huis dus ik heb echt alleen de noodzakelijke dingen bij. Thuis heb je toch servies, schoonmaakspullen, minimaal één rommella, decoratie, boeken, schoenen die je bijna nooit draagt enz. En dat heb ik hier dus niet en dat is echt lekker.

1 like

Nee… Maar kan me voorstellen dat die ook blij is om te ervaren hoe makkelijk kiwi’s met schil eten is!

Nee maar je onderbewuste weet dat het savonds is hoor :wink: dus ik denk dat dat wel goed komt

1 like

Hoop dat t morgen gaat regenen want anders moet ik de tuin onkruidvrij maken van mijn vriend (had ik overigens ook beloofd). Echt geen zin in

Ja tuurlijk wel maar die zijn niet van mij. Voelt toch anders? En nee ik zit niet in een airbnb!

Laat ik maar gewoon kappen met ijsjes kopen want ik heb nu de helft van de doos al leeg :rage:

4 likes

Ik ben/voel me zo chaotisch. Ik moet morgen best veel spullen meenemen naar werk maar ik heb wat ik kan voorbereiden wel al klaar gezet (succesfull adulting!).

Mijn kamer is echt rommelig en ik heb laatst mijn kast opgeruimd maar alsnog heb ik zoveel kleren. Ik heb ook zo’n kapstokje aan de deur van mijn kast hangen en die hangt helemaal vol dus ik kijk daar steeds tegen aan en ik word er helemaal kriegel van

Dag 11 t/m 20 heb ik ook gehad met mijn familie, 10 jaar geleden. Echt leuk! Ik sla dit lijstje even op :ok_hand:t3:

1 like

Ja het is vooral dat ik bezig ben met opruimen/uitzoeken van spullen. Maar dan heb ik dingen uitgezocht, veel weg gedaan maar dan zijn er weer dingen waar ik over twijfel en dan blijft het weer ergens liggen.