Wat je even kwijt wil #24

Ik voel me heel erg alleen en rot en heb zin om heel hard te janken maar dat maakt t alleen maar erger :slightly_frowning_face:

Ik heb het met kiwi gold geprobeerd, die heeft geen haartjes of proef je helemaal niks van :slight_smile:

Noo Sjenkie waarom?? Ik heb me zo ook het hele weekend gevoeld, was te depri om ook maar iets te doen en hele tijd op de bank en in bed gehangen. Vanmiddag mezelf eruit gesleept en in mn eentje de stad in geweest en een zonnebankje gepakt…

Omdat ik momenteel niet lekker in mm vel zit. Heb hier totaal geen vrienden in de buurt dus ieder weekend doe ik helemaal niks en daar baal ik altijd zo van dat ik me nog mislukter voel. Ook reageert mijn date sinds gisteravond niet meer op mn appjes en dat maakt me ook super onzeker.

Pam? Kijk er wel mee uit hoor! Dingen zijn zo ontzettend verslavend…

Ik heb bij de praktijkondersteuner gelopen en nu contact met het sociaal wijkteam van mijn stad. Ga daar hulp krijgen met zoeken van nieuwe contacten en ook hoe ik Mn huishouden en alles op orde krijg want ik heb er momenteel de puf niet meer voor ook al zit ik de hele dag thuis. Mijn huis word een steeds grotere zwijnenstal

1 like

Ik moet morgen weer werken na drie weken vakantie en ik heb geen zin :slightly_frowning_face:.

Ik hoop dat het zo gaat regenen, zodat iedereen weggaat bij het buiten zwembad en ik rustig kan gaan zwemmen :grin:

7 likes

Ik wilde zeggen ā€œsporten in de regen lijkt me echt kut omdat je zo nat wordtā€, maar zwembad :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

Zwemmen in de regen is echt heerlijk! :heart_eyes:

3 likes

Oh ja sorry ik weet het al weer…

1 like

Ahh ik ben precies vandaag ongesteld geworden, echt vervelend met dat warme weer

Dankje! Ik hoop het ook echt. Zit nu ongeveer een jaar in deze situatie en nu ik niet meer bij mijn ouders woon merk ik pas hoe verschrikkelijk eenzaam ik ben. Hoop dat het bij jou ook goed uitpakt!

Ik denk dat ik alvast mijn bed naar beneden verhuis. Zolderkamer met 38 graden is denk ik geen aanrader :crazy_face:

1 like

dan ga je richting valeriaan, sint janskruid etc. Maar dan kan weer niet samen met bepaalde meds.

1 like

Ik bemoei me er even ongevraagd mee, sorry als je dat vervelend vindt! Dan gewoon negeren. Ga je naar een psychiater? Want dan wellicht iets van mirtazepine? Ik weet niet of dat iets is hoor, maar op mijn werk wordt het in lagere dosering als slaapmedicatie gebruikt… in hogere dosering is het een antidepressivum.

1 like

Slaapmeds zijn volgens mij altijd een soort van ā€œverslavendā€
Maar ik had als kind een anti allergie tabletje wat als bijwerking had dat je er slaperig van werd, volgens mijn moeder deed ik het daar heel goed op. Je kunt overleggen met de dokter of er zoiets nog bestaat?

1 like

Aloe vera hielp bij mij het beste! Sterkte!

Ontopic:

Ik heb dus vanochtend een geweldig filmpje gemaakt van mijn kat met muziek van de Lion King. (Eigenlijk was het niet eens geweldig, want ze kijkt alsof ze er geen reet van snapt maar toch.)

Maar goed. Dan heb ik dus zo’n filmpje. En dat gaat dan op Instagram. En Facebook. En WhatsApp naar m’n ouders. En dan wil ik het eigenlijk ook nog in m’n WhatsApp status zetten en op nog meer plekken en dan denk ik echt: 'Jezus Kroepoek, ben je gek ofzo. Doe ā€˜es normaal met die aandachttrekkerij!’

Het gaat helemaal vanzelf uit enthousiasme maar dan nu achteraf ben ik ineens mega zelfbewust en denk ik ā€˜WTF’!

13 likes

Ik hoop dat je iets vindt wat werkt voor je. Slecht slapen is echt massive onderdeel van de vicieuze cirkel waar je in terecht komt… sterkte!

1 like

Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb een tijdje geleden Nustasium (zo heet het in Belgiƫ) gekregen als soort van slaapmiddel. Dat was oorspronkelijk bedoeld als anti-allergiemiddel, maar wordt nu eigenlijk enkel nog als slaapmiddel gebruikt. Het is niet verslavend en bij mij hielp het goed!

1 like